poniedziałek, 1 lutego 2016

Żółta sypialnia - inspiracje

Kolor żółty - to kolor utożsamiający się z ciepłem i pozytywną energią. Kolor żółty to radość, poczucie komfortu, przytulności, należy do barw ciepłych. Odsuwa zmęczenie, poprawia pracę mózgu - delikatnie stymuluje i wpływa na pamięć.
Kolor, który oznacza nadzieje i szczęście.  Stosowany w pomieszczeniach nadaje im więcej światła i jasności. W mocnym intensywnym odcieniu może drażnić i przeszkadzać.

Dzisiaj chciałabym przedstawić sypialnie w kolorze żółtym dla miłośników tego koloru. Być może ktoś z Was chciałby urządzić w takiej kolorystyce swoją sypialnie. Podpowiem kilka rad w jaki sposób kolor żółty najlepiej współgra z pozostałymi kolorami.


Kolor żółty z brązowymi meblami doskonale współgra i pasuje. Na oknach zwiewne delikatne firanki i kremowe bufiaste fotele. W pomieszczeniu można odpocząć. Kolor żółty na ścianach nie jest tak intensywny w dodatku piękne zestawienie z fotelami sprawia , że w tym miejscu można odpocząć.
W sypialni skromne dodatki dekoracyjne w kolorze białym.


 źródło: pinterest.com



Kolor żółty i turkusowy w towarzystwie śnieżnobiałej bieli. Wszystko w tym pomieszczeniu jest stonowane. Idealna sypialnia dla młodej kobiety. Kolor żółty współgra z drewnianą ramą łóżka i miękką narzutą w kolorze turkusowym.


  źródło: pinterest.com




Mocne i intensywne zestawienie mocnego odcienia żółci i koloru czarnego To opcja dla miłośników wyrazistych kontrastów. Jak dla mnie za mocno pstrokato.


  źródło: pinterest.com





Łagodne pomieszczenie. Na ścianie miodowy odcień żółci. Meble w kolorze białym /rama łóżka/ i brązowym - konsolka. Na podłodze deski w odcieniu konsolki. Na łóżku tekstylia i poduchy w kolorze żółtym i białym. 


  źródło: pinterest.com




Wnętrze w stylu marynistycznym nie musi posiadać tylko koloru białego i granatowego. Dodajmy również kolor żółty tak jak na poniższym zdjęciu. Złagodzimy kontrasty i dodamy więcej radości. 

  źródło: pinterest.com




Szarości , delikatny błękit, żółcie i deski. Przepiękna i komfortowa niewielka sypialnia. Wszystko dopasowane idealnie.


  źródło: pinterest.com



Sypialnia z przewagą bieli i koloru żółtego. Stylowa narzuta, białe i żółte poduszki. Na ścianie postarzane ramki na zdjęcia. A uroku dodaje gliniany wazon z pięknymi słonecznikami. Na podłodze beżowy dywanik. 


  źródło: pinterest.com





  źródło: pinterest.com




Ciemna sypialnia - przewaga koloru szarego na żółtym. Nowoczesny styl i chłodny klimat. Kolor żółty w tej sypialni jest tylko dodatkiem.

  źródło: pinterest.com




Stonowane wnętrze sypialnie w której przeplatają się na zmianę brudne szarości i żółcie z bielą. Na oknach ciężkie szare zasłony. Skromne posłanie łóżka z prostymi poduszkami. Obok zestaw sofy i foteli we wzorzystych barwach szarości i żółci.


  źródło: pinterest.com




Uśmiechnęłam się na widok lampek nocnych. Radosne, słoneczne i pozytywne. Sypialnie z pewnością możemy zaliczyć do przyjemnych i słonecznych wnętrz :)


  źródło: pinterest.com



Sypialnia w której kolor żółty jest jedynie dodatkiem  dominują tu szarości oraz kolor pastelowy błękitny. Przyjemna komfortowa sypialnia. Na ścianie obraz z napisami w języku angielskim. Na oknach delikatne pasiaste zasłony. 



  źródło: pinterest.com



Wzorzystość w sypialni i mocne kolory. Na oknach zasłony z motywem kwiatowym w kolorze granatowo-białym. Na łóżku narzuta w granatowe kropki, poduszki i pościel w kolorystyce wzorów biało-żółtych.  Dopełnieniem jest owalny dywanik pleciony i białe meble.



  źródło: pinterest.com




Ciepła żółta narzuta na łóżku - rewelacyjna! Jak Wam się podoba ?



  źródło: pinterest.com



To chyba sypialnia osoby, która uwielbia malarstwo i naturę. Ciepła i radosna sypialnia w kolorach czerwieni, zieleni i żółci.



  źródło: pinterest.com



Sypialnia w której dominuje kolor czarny i szary - dodatków w kolorze żółtym jest niewiele.


 źródło: pinterest.com




37 komentarzy:

  1. Dla mnie żółty jest fajnym dopełnieniem ale chyba nie zdecydowała bym się na ściany w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam u siebie żółto/zielone ściany i nie wyobrażam sobie żeby było inaczej. Kocham po prostu ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się ramki na obrazy z siódmego zdjęcia - czy ktoś się orientuje czy są one ręcznie wykonane, czy może można je gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółte ściany do mnie nie przemawiają, ale poszczególne elementy dekoracyjne są super. Bardzo ożywiają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie super. Tyle słońca jest w takiej sypialni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mało jest stylizacji w żółtym kolorze a wygląda całkiem przyjemnie pod warunkiem, że ten kolor nie będzie zbyt jaskrawy, najlepiej prezentuje się w pastelowych barwach. Osobiście najbardziej spodobała mi się aranżacja na ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zwłaszcza wnętrze z drugiego zdjęcia - idealne połączenie kolorów turkusowego z żółtym, do tego świetna lampa naścienna i wspaniały obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobało mi się połączenie żółtego z turkusowym. Duet z bladoniebieskim i szarościami również jest bardzo interesujący!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje. Żółte ściany w sypialni do mnie nie przemawiają, ale meble bardzo ładnie ożywiają wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam takie w domu, zdecydowanie nie przeszkadza to w spaniu :)

      Usuń
  10. Muszę przyznać że obraz nad łóżkiem robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co myślicie o żółtych firankach jako element wystroju do wnętrza pomalowanego na zielono? Konkretnie chodzi o sypialnię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor żółty jakoś nigdy do mnie nie przemawiał, nawet jeśli chodzi o modę, a co za tym idzie nie wyobrażałam go sobie w moim mieszkaniu. Jednak połączenie intensywnej żółci z szarym bardzo mi się spodobało i kto wie... może z wiosną zagości w moich czterech kątach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli chodzi o żółty to dla mnie jest jak najbardziej ok, ale pod warunkiem że jest to intensywny odcień a nie pastelowy. Żółte dodatki bardzo ożywiają wnętrze i nadają mu energii. Ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szary z żółtym to doskonałe połączenie, posiadam taki wystrój w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nie doceniałam żółci w sypialni. Przyszedł mi na myśl zimowy, ponury poranek za oknem, a u mnie w sypialni pełnia słońca i koloru. :-) Zdecydowanie będę musiała się zainspirować. Zacznę od łózka i pościeli. Jedynie Plantpur ze mną na razie jeszcze zostanie. Choć przypomnialo mi sie, ze w sumie tricki z żółtymi elementami pokoju już robilam - na studiach wieszałyśmy żółte zasłony z koleżanką! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie lubiłam żółtego, ale zaczyna mi się podobać we wnętrzach :) Wnosi jakiś taki słoneczny klimat! Sama własnie urządzam i chyba postawię na kilka żółtych elementów :) Super. A może ktoś zna dobry i sprawdzony sklep z materacami? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiekna ta zolta sypialnia, taka sloneczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam słoneczniki i uwielbiam żółty kolor :) Najbardziej podoba mi się połączenie z białym, ale też z kolorami turkusowymi po mimo, iż można pomyśleż, że to do siebie nie pasuje :) Pasuje jednak idealnie i niedługo wymieniamy materace do spania, więc zastanowię się nad malowaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolorki :) Ja dalej na etapie: jaki materac wybrać do łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiecie dziewczyny że sen a odchudzanie mają ze sobą wiele wspólnego? :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wybrane łóżko może nam zapewnić odpowiedni wypoczynek, także kupujmy mądrze. Ja u siebie w sypialni zdecydowałam się na kupno łóżka https://senpo.pl/lozka/lozka-80x200/ i teraz po przespanej nocy czuję wielką różnicę gdy mam na myśli sen. Jak wstaję to czuję się o wiele lepiej niż dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  22. No taka żółta sypialnia wygląda naprawdę bardzo fajnie, chociaż ja raczej bym się nie odważyła na tego typu posunięcie. Podoba mi się, ale u kogoś. Chociaż może w formie dodatków nie byłaby taka zła. Ostatnio na https://yourhomestory.com.pl/sypialnia/przescieradla/przescieradla-z-gumka widziałam fajne prześcieradła z gumką, ale wątpię, żeby mieli je w tak odważnym kolorze. Może dokupie jakieś żółte poszewki, sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Żółty kolor jest odważny, trzeba ostrożnie do niego podchodzić żeby nie przesadzić. Ja z racji tego, że szykuje mi się zakup mieszkania we Wrocławiu https://vantage-sa.pl/atrakcyjne-nieruchomosci-wroclaw/ to patrzę na różne gotowe aranżacje i wezmę pod uwagę żółty kolor, ale raczej nie wykorzystam go aż w takim stopniu

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeżeli chodzi o żółty to dla mnie jest jak najbardziej ok, ale pod warunkiem że jest to intensywny odcień a nie pastelowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam kiedyś zółtą sypialnię i bardzo dobrze się w niej czułam :) Niedlugo czeka mnie remont sypialni i myślę o turkusowym kolorze. Oczywiście wybiorę farby zmywalne - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Ranking-najlepszych-farb-zmywalnych Wydaje mi sie, że to najlepsze rozwiązanie przy dzieciach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądają sypialnie w żółtych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super inspiracje można tutaj znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. super wpis, wiele ciekawych inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Każda z tych aranżacji jest doskonała. Ciężko jest zdecydować którą wybrała bym dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przede wszystkim ogromnym znaczeniem jest to jakie materace 160x200 sklep wybierzemy do naszej sypialni. W tym zakresie uważam, że nie ma co oszczędzać i lepiej wybrać coś konkretniejszego. Pewnie się ze mną też zgodzicie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)