środa, 21 czerwca 2017

Jakie poduszki do czerwonej kanapy ? Czyli podpowiadam...

Jakie poduszki pasują do czerwonej kanapy ?

Użytkownicy czerwonej kanapy doskonale wiedzą w czym rzecz. Jakie poduszki dopasować przed decyzją o zakupie. Specjalnie dla Was wyszukane zdjęcia - czerwone kanapy i przykładowe poduszki dekoracyjne.

Odpowiednio dobrana poduszka to połowa sukcesu....:)


Zdjęcia: źródło: pinterest.com




Przepiękna mała zgrabna czerwona sofa i kwiatowe wzorzyste poduszki. 
Charakter domu nawiązuje do stylu wiejskiego.







Fantastyczne zestawienie - czerwień i kolor niebieski. Wzorzyste poduszki dekoracyjne 
pasują do jednolitej czerwieni.






Wzory etniczne - nie przeszkadzają w małżeństwie z czerwoną miękką kanapą.






Ten obrazek niedłącznie kojarzy nam się z czym - Święta Bożego Narodzenia.
Czerwień to kolor zarezerwowany na tą okoliczność.
Tutaj czerwona sofa w zestawieniu z kratką i ozdobnymi poduszkami w jelenie.







A może modne pasy biało czarne - zobaczcie jakie doskonałe połączenie.
Kontynuacja motywu na ścianie. Jak Wam się podoba ?





Wzorzystość , błękit nieba i ta czerwona kanapa :)






Kolory: żółty, srebrny i granatowy - w tym zestawieniu wszystko pasuje jak ulał.







Szarości to doskonałe kolory do połączenia z czerwonym.





Modne wzory -z pewnością nie jest tutaj nudno.





I znów powracamy do motywów kwiaty kwiaty i jeszcze raz kwiaty :) 






Marokańskie wzory, szarości i kolor czarny. 
Poduszki duże, kwadratowe lub podłużne.








43 komentarze:

  1. Świetny design oraz łączenie kolorów. Aluminiowe żaluzję wciąż są w modzie i prezentują się doskonale. Oby więcej takich inspiracji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, bardzo mi się przyda :-)
    Też mam czerwoną kanapę i do niej tylko czerwone poduszki, które były w zestawie. Dzięki temu wpisowi znalazłam trochę inspiracji na urozmaicenie wnętrza.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, prezentuje się rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś byłam pewna,że do czerwonej kanapy będą pasowały wyłącznie neutralne kolory. Biel, krem, ewentualnie szarość. Nie widziałam tutaj kontrastów. Jednak jak patrzę się na te zdjęcia i widzę te intensywne barwy to coraz bardziej mi się to podoba oraz się do tego przekonuję. Wygląda to tutaj naprawdę fajnie oraz stylowo!
    Szczególnie czerwien w połączeniu z granatem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo żaru lejącego się z nieba serce skradła mi ta przytulna aranżacja w stylu świątecznym z kocykiem czekającym aż się pod niego wślizgniesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, idealnie udało Ci sie dopasować poduszki do czerwonej kanapy:) Dokładnie czegoś takiego szukałam, gdyż też mam takie sofy u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad zakupem czerwonej kanapy, na zdjęciach wyglądają ładnie, jak to jest w praktyce ? Szybko się niszczą? Czy należą jednak do tych na lata?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałem, że będą to poduchy w jasnych kolorach. Sam bym się na takie zdecydował jako właściciel czerwonej kanapy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie podoba mi się kilka propozycji, ale moim zdaniem najbardziej pasują poduchy we wzory etniczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta kanapa i wpasowuje się w każde z wnętrz :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone kanapy są najlepsze, można je dopasować do wszystkiego a i wyróżniają się przy tym. Nadają pomieszczeniu trochę charakteru i polotu. Ciekawe pomysły na poduszki podałaś, nie myślałem że takie połączenia będą ze sobą pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kanapy.. Zauroczyłam się :) Mi ostatnio projektowali dom ludki z http://regall.com.pl/ Przyznam, że ich robota robi szał! Kanapę mam jednak w kolorze pięknego szmaragdu, a do tego jasnoszare poduszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za ten wpis. Nie wiedziałem jakie poduszki dobrać do czerwonej sofy, jednokolorowe nie pasowały, a wzorzyste myślałem że nie będą pasować. Znalazłem identyczne czarno białe, jak zaprezentowałaś na przed ostatnim zdjęciu i pasują jak ulał. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi czerwone sofy kojarzą się tylko z jednym miejscem :D Wg mnie to zbyt krzykliwy kolor do salonu, do tego ciężko dobrać jakieś dodatki. Artykuł rozwiązuje kwestię poduszek ale co z resztą? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maciej, jak to co z resztą, dopasowujesz sam tak żeby pasowało, przecież nikt nie będzie cię prowadził za rączkę. Jakieś wytyczne elementów pasujących spokojnie wyciągniesz z tego artykułu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czerwień bardzo dobrze zgrywa sie z ciemnymi kolorami typu np. granatowy ja mam tak ze ścianami, jedna jest ciemno szara druga bordowa bardzo ładnie się zgrywa, wszystkie pomysły ze zdjęć są super, najlepiej dobrać pod kolor pomieszczenia żeby poduszki zgrywały się z resztą bo duzo pasuje do czerwonej kanapy

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, muszę przyznać że poduszki najlepiej wyglądają przy ciemnym wnętrzu daje fajny efek, ładnie się wyróżnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama jest fankom takich jasnych kolorów tylko że ona jak pociągnie jedną rzecz to idzie za nią cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dobrze jest mieć Twojego bloga! Już od dłuższego czasu szukaliśmy z mężem mieszkania sprzedaż wrocław i wreszcie znaleźliśmy świetny apartament od Lokum w samym centrum Wrocławia! Więc wzięłam się ostro za projektowanie i obmyślanie co do czego i gdzie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwone kanapy tworzą niesamowity klimat! Moja mama w swoim salonie taką miała z granatowymi poduszkami, bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zależy jakie jest całe wnętrze i dodatki, ale ja bym wybrała szare najpewniej

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne poduszki dekoracyjne https://senpo.pl/poduszki i jestem zdania, że idealnie pasują do tych czerwonych wnętrz. W końcu nie jest łatwo dobrać elementy dekoracyjne do mebli. Moim zdaniem, te poduszki co pokazałaś idealnie nadają się do tego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo inspirujący wpis. Nie myślałam, że wzorzyste poduszki tak świetnie będą pasować do czerwonej kanapy. Tymczasem takie dopasowanie, daje bardzo ciekawy efekt. Aż chce się zrobić mały remont w swoim salonie. Dziękuję za dużą dawkę inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne inspiracje. czerwone kanapy nie są zbyt popularne, ale bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam dwie czerwone sofy że skory i szukam ciekawych poduszek.Niektore propozycje są interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę pomyśleć o czerwonej sofie w swoim salonie. Jeśli chodzi o poduszki, to polecam zakup w FLHF, które jest producentem poduszek. Poduszki są bardzo przytulne i hipoalergiczne, więc z pewnością przypadną do gustu każdemu. Całkiem niedawno robiłam remont sypialni i byłam na typowych zakupach. Postanowiłam teraz, gdy sklepy były zamknięte, cały asortyment kupić online. Trochę się tego obawiałam, ale ogólnie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widzę że nie tylko mnie czarują czerwone meble wypoczynkowe. U mnie sofa Bella od Puszmana (faktycznie bella :D), z ciemnoczerwoną tapicerką, niesamowicie takie kanapy wyglądają w realu zwłaszcza jak reszta wnętrza jest stonowana. Przyznam, że o poduszkach za wiele nie myślałam, klasyczne białe jaśki z delikatnym haftem, ale chyba czas zrobić sobie prezent na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe zestawienia kolorystyczne, pasujące do czerwonej kanapy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Do czerwonej kanapy będzie pasować wiele dodatków - w tym także poduszki. Bardzo ciekawe inspiracje i połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy wpis! Super inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z tą kanapą w czerwonym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się kontrast kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)