środa, 26 lipca 2017

Przechowywanie butów - pomysły i inspiracje

Butów pełno -ale gdzie je schować :) Jeżeli posiadacie specjalny schowek lub garderobę jesteście wygrani :) Gorzej mają Ci  co takowej garderoby nie posiadają - tak jak ja.

Temat na czasie, ciekawy - być może coś podpowiem, doradzę. Zapraszam do garści inspiracji z Internetu.

źródło: pinterest.com




Modne skrzynki na buty zamontowane na ścianie - pomysłowo :)







A może ukośne półeczki na buty - to również rozwiązanie dla uporządkowanych.





Przechowywanie niewielkiej ilości obuwia- jedyny minus to wszystko na widoku

 



Przechowywanie butów nie musi kojarzyć się z dużą ilością miejsca
 



Duża szafa z dużą ilością półek i półeczek na buty.  Hmm...to chyba moje marzenie:)
 




Seledynowe kosze do przechowywania ożywiają to miejsce. Przechowywania obuwia  w takich pojemnikach to szybki i wygodny sposób.

 


Ktoś myślał w jaki sposób posegregować klapki ?:)
 


 Tradycyjna szafka na obuwie - podstawa musi mieć sporo przegródek i półeczek.




Przechowywanie obuwia w koszach pod siedziskiem 
 



A tutaj wersja przechowywania obuwia pod schodami - pomysłowe wykorzystanie wolnej przestrzeni.
 



Drewniane skrzynie - w sam raz do przechowywania na korytarzu.
 





Przechowywanie obuwia za zasłonką w sypialni - pytanie co jeżeli z obuwia będzie ulatniał się nieprzyjemny zapach ?

 



Przechowywanie obuwia w siedzisku
 









Sprytnie ukryte obuwie na górnych półkach na korytarzu
 



Eleganckie obuwie na ścianie - wersja dla garderoby

 

25 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe i pomysłowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że na razie nie muszę o tym myśleć, ale czuję, że jeszcze kilka miesięcy i ze względu na moją dziewczynę będę musiał... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, te siedzisko, świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko do mnie najbardziej przemawiają te niebieskie kosze na buty. Jakoś tak nadają całemu wnętrzu odrobinę życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skośne półeczki są ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm naprawdę świetne rozwiązania. Musze się zastanowić nad podobnymi rozwiązaniami u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwiązania faktycznie spoko... sama mam mnóstwo butów których nie ma gdzie chować więc trzeba coś wymyslić... mąż się wkurza już na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rozwiązania. Podoba mi się zagospodarowanie wnęki pod schodami. Mam podobną i pewnie zaczerpnę ten pomysł :D. Wreszcie uporządkuje wszystkie te buty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobały mi się skośne półki, wszystko wygląda tak przejrzyście i ślicznie, że aż zastanawiam się nad wdrożeniem pomysłu we własny domek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pomysły na zaoszczędzenie miejsca. Zwłaszcza schowek na buty pod schodami ciekawie się prezentuje. Czekam na więcej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zbiór :)
    Uwielbiam płytki na podłodze z wzorkami, sama mam patchworka z płytek cementowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na szafkę taką na buty, świetnie się to prezentuje tyle że ja niestety w domu mam 1 parę butów także musiałbym sporo dokupić ale może dla kobiet to dobre rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ukośne półeczki wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne pomysły na przechowywanie butów, my u siebie mamy zwykłą szafkę na buty taką jak na jednym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja. Bardzo podobają mi się te inspiracje. Sam wyszukuję często różne rzeczy na google, bo lubię te klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Drewniane skrzynki na obuwie to świetny pomysł ale w domu! U mnie niestety w firmie byłby problem. Magazyn z obuwiem, którym zarządzam jest stabilny dzięki produktom Nedcon https://nedcon.pl/produkty/ , cała konstrukcja jest wspaniała. I przy okazji pracownicy są zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak buty to koniecznie szafka na buty i to zamykana, możecie takie znaleźć w ofercie tego sklepu https://otomeble.pl/meble-do-przedpokoju/szafki-na-buty-do-przedpokoju.html. Nie wyobrażam sobie trzymania butów na wierzchu w pomieszczeniu innym niż garderoba. Dlatego jak nie mamy takiego pomieszczenia w domu to koniecznie zamykane szafki.

    OdpowiedzUsuń
  19. sprytne rozwiązanie z tą zasłonką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze przydaje się miejsce do przechowywania butów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe pomysły, bardzo inspirujące. Często wiele osób ma problem z tym jak je prawidłowo przechować w swoim mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)