niedziela, 19 listopada 2017

Kominek w salonie - jaki wybrać aby było klimatycznie

Kto ma dom ten ma kominek - chociaż są wyjątki,które mają dom ale nie mają kominka.

Kominek to fantastyczna rzecz w domu podczas jesienno-zimowych wieczorów. Jego blask i klimat jest niczym niezastąpiony. Ciepłe grzejniki mogą schować się w kąt. Oczywiście do kominka musimy mieć drewno, podpałkę i czyścić go regularnie. Ale czego się nie robi aby trzaskało przyjaźnie za tą szybką. Rozwiązaniem dla tradycyjnych kominków są kominki elektryczne - ale nie wiem jak to funkcjonuje i jaki klimat oddaje bo nigdy nie widziałam tego rozwiązania u nikogo.

Zaczerpnięte pomysły z sieci - pomogą wybrać szukającym podpowiedź i rozwiązanie.

źródło:"pinterest.com"



Biało szary kominek - drewno  + kamień w towarzystwie szarych pikowanych foteli.
Na kominku wisi poroże . Wnętrze w klimatach szaro-drewnianych





Szarości i biel w połączeniu z ciemnym kominkiem.






 Na kominku zawieszone okrągłe lustro w czarnej metalowej ramie 
- czy według was to dobre rozwiązanie ?








 Kamienny kominek i spokojna tonacja kolorystyczna







 Kominek obudowany ciepłym drewnem w połączeniu z dodatkami w kolorze czarnym







 Elegancja, marmur i dominujący kolor czarny.
Z boku półka na drewno jako uzupełnienie całości.







Betonowe klimaty - jak dla mnie zbyt chłodne wnętrze.

 





Jeden z moich ulubionych klimatów - aż chciałoby się usiąść i ogrzać przy kominku.

 




 Rewelacyjne rozwiązanie przestrzenny kominek
 - uwaga o ile zachowamy nieskazitelną czystość szyb.
Taki kominek w pokoju dziennym optycznie powiększa pomieszczenie.





 Modne wzory w obudowie kominka i na podłodze






Obudowy do kominków - atrapy w naszym sklepie.





52 komentarze:

  1. Posiadam kominek i mam lustro nad nim, wygląda świetnie.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominek w mieszkaniu? Czemu nie! Super pomysł i klimat, szczególnie w jesienne i zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kominki świetnie, szkoda że ja się nie zdecydowałam, bardzo żałuję ,szczególnie taką jesienną porą, no ale przy okazji kolejnego remontu kto wie :)W ogóle widzę świetne drzwi, przesuwne, chowane w ścianie? Wygląda to rewelacyjnie, nowocześnie i bardzo modnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mi się marzy taki kominek w wielkim salonie! I to ciągle jest argument za tym żeby wybudować dom. Bo ciągle się zastanawiamy z narzeczonym czy dom, czy mieszkanie.. Ale jak przeglądamy inwestycje deweloperskie wrocław to też jesteśmy zachwyceni tym nowym budownictwem. Więc wybór jest bardzo ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kominek teraz to bardzo fajna sprawa ja włąśnie w salonie muszę wygospodarować trochę miejsca i zrobić sobie kominek bo podoba mi się to rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kominek rzeczywiście tworzy fajny klimat. Bardzo mi się podobają wnętrza z kominkiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kominki są super. Mam u siebie w domu i bardzo sobie chwalę. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kominek to świetne rozwiązanie do salonu, nadaje klimat , jesienią to już w ogóle:) Sam mam i mogę każdemu polecić takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa z tym kominkiem. Bardzo chciałabym mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają kominki. Niestety mieszkam w bloku, więc pełnoprawny kominek niestety odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedstawione kominki prezentują się świetnie, bardzo ładnie dopasowane do wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kominki, jest to dla mnie nieodłączny element salonu. Jesienią i zimą uwielbiam usiąść przy nim i się zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kominek. Też mam i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kominek daje fajny nastrój w salonie, szczególnie gdy potrzeba relaksu i romantyzmu. Fajnie wyglądają te kominki, które wpasowują się idealnie w klimat wnętrza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam kominek i jest on niezastąpiony. Na dworze zimno, pada śnieg a tutaj można sobie usiąść przy kominku dla relaksu

    OdpowiedzUsuń
  16. znalazłem w internecie ofertę dotyczącą usług trenera personalnego i zarejestrowałem się na zajęcia z treningu ogólnorozwojowego. Trening fitness odbywałem pięć razy w tygodniu pod okiem trenera fitness. Trening indywidualny był niesamowicie skuteczny i zauważyłem efekty już po kilku tygodniach. Trener osobisty to, z ręką na sercu, fajna opcja. Zauważalnie skuteczniej odbywa się treningi pod okiem specjalisty skupionego na Tobie niż z większą ilością ludzi, gdzie uwaga trenera powinna być rozproszona na wszystkich ćwiczących.Zrzuciłem w ciągu roku dużo niechcianych kilogramów i teraz jestem w doskonałej formie.Nie obyło się bez ciężkiej pracy ale dzięki trenerowi radziłem sobie nawet w najczarniejszych chwilach. Powiem Wam , że naprawdę było warto mu zaufać! Zdaję sobie sprawę, że moja metamorfoza to zasługa jednego człowieka - mojego trenera indywidualnego!

    Czy aby na pewno instruktor osobisty jest dla mnie? Pot daje efekt jeśli poświęcimy czas na boisku pod opieką mentora który pomoże tobie osiągnąć jeszcze wszystko. Nie tylko ćwiczenia daje efekty najistotniejsze są mięśnie a nie ból. Nasz sekret na osiągnięcia to sport. istotne jest to, aby zaangażowanie trenera dawało wyniki. wygląd ciała zależy od trenera osobistego a nie od leków Wiele lat treningów w studiu fitness pozwala nam posiadać przystępne ceny.

    Wysiłek na stadionie zdobędziesz dzięki trening indywidualny. Cena treningu to niska. Wysiłek to podstawa udanego trenowania. Wysiłek to podstawa treningu dietetycznego który ułatwi ci trener osobisty. Poza tym ważna jest dieta bez węglowodanów nasz najlepszy osoba odpowiedzialna za dietę pokieruje twoimi treningiem. Dobry plan treningu układany dzięki naszemu ekspertowi od treningu personalnego.Kim jest licencjonowany instruktor? Kolarstwo to bardzo trudny ale kontuzyjny sport. Cotygodniowe rozciągania ulepszają na wygraną. Koszta treningu indywidualnego jest bardzo mały ale dzi

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomocny post. Kominek wykonany z kamienia i do tego drewniane meble i salon na prawdę może świetnie się prezentować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli kominek to tylko żeliwny często potrzebny w chłodniejsze dni. Mam taki i sobie chwalę, jak ktoś nie ma miejsca to elektryczny też będzie ok ale to już bardziej w celach dekoracyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się biały kominek na pierwszym zdjęciu. Stanowi dekorację nie tylko w zimie ale rówineż latem ( jak widać również w miesiącach letnich można go ciekawie udekorować). Sama nie mam kominka,ale poważnie zaczynam sie zastanawiać czy nie kupić sobie elektrycznego ( mieszkam w bloku i taki kominek byłby dla mnie namiastką prawdziwego kominka....).
    Moi rodzice natomiast mieszkaja w bloku. Mają tradycyjny kominek i w zimniejsze dni bardzo często go rozpalają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w bloku i mam biokominek-140 cm., obramowany kamieniem. Dobre biopaliwo daje naturalny płomień i ciepło. Rewelacja.

      Usuń
  20. Wspaniałe inspiracje, zarówno te minimalistyczne w kamieniu, czy marmurze, ale i te pełne przepychu z wspaniałymi kolumnami i dodatkami. Taki kominek to bezsprzecznie serce całego domu, miejsce rodzinnych spotkań i odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie kominek to prawdziwe serce domu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kominek sprawia, że mieszkanie czy dom nabiera klimatu :) Bardzo chciałabym go mieć, ale na to trzeba jeszcze poczekać

    OdpowiedzUsuń
  23. Super inspiracje, ale najbardziej chyba podoba mi się kominek z drugiego zdjęcia - prosty, a zarazem genialnie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak. Ciepły ogień w salonie to i nastrój i wygoda...

    OdpowiedzUsuń
  25. wnętrza bardzo klimatyczne. Fotele obok kominka to na prawdę idealny pomysł na zaaranżowanie salonu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie sie marzy kominek ale w bloku to nierealne wiec zrobiłam sobie atrapę z maszyny do szycia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne kominki. Zawsze chciałem mieć taki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To już trzeba indywidualnie dobierać pod swoje wnętrze, albo i zacząć od kominka i do niego dobierać meble i resztę. Ale na pewno artykuł pomocny, dzieki

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakiś nowoczesny, lecz klimatyczny wkład kominkowy powinniście znaleźć. Najlepiej właśnie po tego typu blogach szukać inspiracji. Dzieki za wpis!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mnie najbardziej przemawiają biokominek Cena jest bardzo atrakcyjna i przystępna. A do ich montaży nie jest potrzebna żadna specjalna instalacja, która jest niezbędna w przypadku posiadania tradycyjnego kominka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten przeszklony kominek wygląda rewelacyjne ;-) Może w dzień nie robi takiego efektu, ale wieczorem na pewno prezentuje się niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiadomo, że sam wygląd kominka w domu, tu wkładu kominkowego jest bardzo istotny. Zainteresujcie tez ciekawym rozwiązaniem automatycznego sterowania do układów grzewczych. Jest to bardzo wygodna opcja stosowana także przy kominkach tradycyjnych, czy też tych z płaszczem wodnym

    OdpowiedzUsuń
  33. cały salon całkiem przyjemnie się prezentuje. Taka kolorystyka bardzo mi odpowiada, pewnie wielu z was też się powinna podobać.

    OdpowiedzUsuń
  34. wiele pomysłów postaram sie wykorzystać dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi tu chyba wszystkie aranżacje z kominkami się podobają. Jak ktoś szuka inspiracji na kominek do swojego salonu to na pewno coś wybierze. Generalnie warto stawiać na takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj lubie takie wnętrza. Bardzo fajny klimacik, stylowo urządzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Teraz raczej wybiera się nowoczesne propozycje na kominki. Minimalizm, stal, elegancja, to raczej będzie najlepszym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeśli chodzi o kominek to my podczas budowy domu zdecydowaliśmy się na wybór takiego https://kominki.ratur.com.pl/88-piece-wolnostojace pieca wolnostojącego i według mnie jest to na prawdę świetne rozwiązanie warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
  39. Wybór rzeczywiście jest ogromny :) Mnie się podoba mnóstwo kominków i nie wiem na jaką obudowę bym się zdecydowała. Na www.ignif.com/drzwiczki-kominkowe/ wiem że mają najlepsze drzwiczki kominkowe, produkują ręcznie z najlepszych materiałów i na konkretny wymiar.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja dzisiaj w końcu znalazłam Drzwi do kominka i będę zamawiać cały kominek wraz z drzwiami od firmy Ignif. Od dawna szukałam idealnego kominka do naszego nowego salonu i cieszę się że w koncu znalazłam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne aranżacje. Mnie podobają się najbardziej kominke 6, 9 i 10, czyli te oznaczone: "Na kominku zawieszone okrągłe lustro w czarnej metalowej ramie ", "Kominek obudowany ciepłym drewnem w połączeniu z dodatkami w kolorze czarnym", "Elegancja, marmur i dominujący kolor czarny. Z boku półka na drewno jako uzupełnienie całości.". Oprócz tego, aby było elegancko, grunt, żeby było praktycznie, aby kominek w przyszłości był też łatwy w czyszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  42. No ja zdecydowanie nie mam czasu ani ochoty na rąbanie drewna i rozpalanie w komminku. Dlatego w nowym domu chciałabym mieć kominki gazowe. Najlepiej w salonie i w sypialni :) Takie kominki są proste w obsłudzie i świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  44. Kominek to niesamowicie piękny element salonu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko doskonale wygląda

    OdpowiedzUsuń
  46. Wybór odpowiedniego kominka robi naprawdę świetną robotę, nadaje wnętrzu odpowiedniego charakteru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)