niedziela, 7 maja 2017

Mała kuchnia - inspiracje i pomysły

Mała kuchnia - to duże wyzwanie!!

Zachęcam do podpatrzenia w jaki sposób można sobie zagospodarować przestrzeń w przypadku niewielkiej kuchni. Z reguły niewielkie kuchnie to aneksy, wnęki lub podłużne "korytarze". W przypadku nowego budownictwa i mieszkań o niewielkim metrażu kuchnia najczęściej stanowi niewielki skrawek całości.
Diabeł tkwi w szczegółach -jak najlepiej zagospodarować małe co nie co? Szafki, półki,słoiczki, pojemniki - wszystko dobrze zabudowane, umieszczone. Tutaj każdy przedmiot,akcesorium musi mieć swoje miejsce - porządek!
Mała kuchnia to nie udręka z takiego miejsca możemy również wyczarować piękne wnętrze.

W jaki sposób zagospodarować przestrzeń aby było ergonomicznie i ciekawie. Zapraszam po garść pomysłów i zdjęć.

Życzę miłej niedzieli.



Biała kuchnia w formie prostokąta. Mały składany stolik na ścianie. 
 Panuje porządek i segregacja :) 





Wąska kuchnia z motywem bieli i drewna

 




Kuchnia w zabudowie , która zajmuje miejsce tylko na jednej ścianie 

 



Kuchnia w prostokącie
 




Przepiękna kuchnia w stylu rustykalnym 





Biało-kolorowa kuchnia

 







Wszystkie pojemniki kuchenne mają swoje odpowiednie miejsce
 






13 komentarzy:

  1. Mała kuchnia to duże wyzwanie aranżacyjne, ale jak widać na zdjęciach i z tym można sobie świetnie poradzić. Wspaniałe projekty i spora dawka inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje, widać na nich, że i małą kuchnię można bez problemu fajnie urządzić. Najbardziej podoba mi się połączenie bieli i drewna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała kuchnia, duży problem. Plus taki, że mało powierzchni do sprzątania :). Najważniejsze żeby było czysto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o ciekawe aranżacje kuchni i nie tylko - dla mnie takim stylem - faworytem jest styl włoski i meble, które ostatnio zakupiłem do domu również były we włoskim stylu. Jeśli chcecie zobaczyć ciekawe egzemplarze, przejdź do oferty pod tym linkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała kuchnia, to mniej sprzątania i mniejszy koszt udekorowania. Nawet farby, tapety, fototapety... mniej będzie potrzebne do ozdobienia :) Niby większe jest lepsze, ale mała kuchnia ma jednak dużo uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa aranżacja... Ja dodałbym już tylko detale jak ramki na zdjęcia, ładne obrazy. Akurat w ramki zaopatruję się na stronie internetowej http://www.albumyfoto.pl/ramki.html i zdecydowanie widzę już kilka ciekawych propozycji, które będą pasowały do takiego wystroju.

    OdpowiedzUsuń
  7. W małej kuchni sprawdzą się raczej minimalistyczne rozwiązania - tak jest przynajmniej pewność, że pomieszczenie się nie zagraci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super inspiracje :) Az chce się wziąć wałek w rękę i coś zrobić w swojej norce. Jutro ma do mnie przyjechać nowa lodóweczka od Gorenje, poszalałem i zamówiłem model Bulli. Dzieci kwiaty !

    Majkel

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kuchnia z folkowym elementem (szklanym panelem?) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe jest piękne i tego się trzymajmy :) Dzięki za tą porcję pomysłów, wszystkie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kuchnie, szczególnie podobają mi się projekty z wzorzystymi fototapetami. Dodają ciekawego kolorytu do kuchni :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Aranżacje kuchni bardzo pomysłowe. Marzy mi się zlew przy oknie, ale kaloryfer mi na to nie pozwala :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)