środa, 21 czerwca 2017

Jakie poduszki do czerwonej kanapy ? Czyli podpowiadam...

Jakie poduszki pasują do czerwonej kanapy ?

Użytkownicy czerwonej kanapy doskonale wiedzą w czym rzecz. Jakie poduszki dopasować przed decyzją o zakupie. Specjalnie dla Was wyszukane zdjęcia - czerwone kanapy i przykładowe poduszki dekoracyjne.

Odpowiednio dobrana poduszka to połowa sukcesu....:)


Zdjęcia: źródło: pinterest.com




Przepiękna mała zgrabna czerwona sofa i kwiatowe wzorzyste poduszki. 
Charakter domu nawiązuje do stylu wiejskiego.







Fantastyczne zestawienie - czerwień i kolor niebieski. Wzorzyste poduszki dekoracyjne 
pasują do jednolitej czerwieni.






Wzory etniczne - nie przeszkadzają w małżeństwie z czerwoną miękką kanapą.






Ten obrazek niedłącznie kojarzy nam się z czym - Święta Bożego Narodzenia.
Czerwień to kolor zarezerwowany na tą okoliczność.
Tutaj czerwona sofa w zestawieniu z kratką i ozdobnymi poduszkami w jelenie.







A może modne pasy biało czarne - zobaczcie jakie doskonałe połączenie.
Kontynuacja motywu na ścianie. Jak Wam się podoba ?





Wzorzystość , błękit nieba i ta czerwona kanapa :)






Kolory: żółty, srebrny i granatowy - w tym zestawieniu wszystko pasuje jak ulał.







Szarości to doskonałe kolory do połączenia z czerwonym.





Modne wzory -z pewnością nie jest tutaj nudno.





I znów powracamy do motywów kwiaty kwiaty i jeszcze raz kwiaty :) 






Marokańskie wzory, szarości i kolor czarny. 
Poduszki duże, kwadratowe lub podłużne.








13 komentarzy:

  1. Świetny design oraz łączenie kolorów. Aluminiowe żaluzję wciąż są w modzie i prezentują się doskonale. Oby więcej takich inspiracji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, bardzo mi się przyda :-)
    Też mam czerwoną kanapę i do niej tylko czerwone poduszki, które były w zestawie. Dzięki temu wpisowi znalazłam trochę inspiracji na urozmaicenie wnętrza.
    Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, prezentuje się rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś byłam pewna,że do czerwonej kanapy będą pasowały wyłącznie neutralne kolory. Biel, krem, ewentualnie szarość. Nie widziałam tutaj kontrastów. Jednak jak patrzę się na te zdjęcia i widzę te intensywne barwy to coraz bardziej mi się to podoba oraz się do tego przekonuję. Wygląda to tutaj naprawdę fajnie oraz stylowo!
    Szczególnie czerwien w połączeniu z granatem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo żaru lejącego się z nieba serce skradła mi ta przytulna aranżacja w stylu świątecznym z kocykiem czekającym aż się pod niego wślizgniesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc, idealnie udało Ci sie dopasować poduszki do czerwonej kanapy:) Dokładnie czegoś takiego szukałam, gdyż też mam takie sofy u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się od dłuższego czasu nad zakupem czerwonej kanapy, na zdjęciach wyglądają ładnie, jak to jest w praktyce ? Szybko się niszczą? Czy należą jednak do tych na lata?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałem, że będą to poduchy w jasnych kolorach. Sam bym się na takie zdecydował jako właściciel czerwonej kanapy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sumie podoba mi się kilka propozycji, ale moim zdaniem najbardziej pasują poduchy we wzory etniczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta kanapa i wpasowuje się w każde z wnętrz :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone kanapy są najlepsze, można je dopasować do wszystkiego a i wyróżniają się przy tym. Nadają pomieszczeniu trochę charakteru i polotu. Ciekawe pomysły na poduszki podałaś, nie myślałem że takie połączenia będą ze sobą pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kanapy.. Zauroczyłam się :) Mi ostatnio projektowali dom ludki z http://regall.com.pl/ Przyznam, że ich robota robi szał! Kanapę mam jednak w kolorze pięknego szmaragdu, a do tego jasnoszare poduszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za ten wpis. Nie wiedziałem jakie poduszki dobrać do czerwonej sofy, jednokolorowe nie pasowały, a wzorzyste myślałem że nie będą pasować. Znalazłem identyczne czarno białe, jak zaprezentowałaś na przed ostatnim zdjęciu i pasują jak ulał. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)