środa, 16 czerwca 2021

Betonowe donice i osłonki - inspiracje wyposażenia wnętrz

Betonowe wnętrza - wnętrza nowoczesne, chłodne i minimalistyczne. Wnętrza pełne szarości, surowości. W nawiązaniu do wnętrz betonowych kojarzy nam się parking podziemny, surowa nie wykończona hala magazynowa albo coś co przyjęło kształt chociaż nie do końca zostało ukończone. Wnętrza betonowe coraz częściej spotykane są w obiektach społecznych i kulturalnych - sale teatralne, filharmonie, restauracje, puby, kawiarnie. Wnętrza betonowe również przenoszą się do naszych mieszkań i domów. Kiedyś nie do pomyślenia dziś to już nie dziwi jak idziemy w odwiedziny do dawno niewidzianego kolegi i zaskakuje nas jego mieszkanie. 

 

Poniższe zdjęcia pochodzą z portalu: pinterest.com















Wnętrza betonowe mają swoich sympatyków jak każdy rodzaj wnętrza, dekoracji i stylu. Nie warto tu dyskutować, o gustach,  bo o nich przecież się nie mówi wchodząc w spory kto ma racje. Natomiast jedno w tym wszystkim to pewniak - wnętrza betonowe są jedyne w swoim rodzaju. Mnie osobiście inspirują , chociaż sama miałabym obawy aby wprowadzić taki klimat do swojego domu. Bardziej przeważa za tym fakt, że mój styl i moje upodobania są zgoła inne. Pomimo to "czapka z głowy" miłośnikom betonu i surowych wnętrz. One mają swoje plusy i minusy ale niezaprzeczalnie jest to ciekawe wnętrze.

W nawiązaniu do wnętrz surowych chciałam się skupić na betonowych osłonkach i donicach , które będą dopełnieniem tego stylu. Chociaż wiem, że nie zawsze to co betonowe z dekoracji powinno mieć swoje odzwierciedlenie w takim wnętrzu. Betonowe osłonki to idealna koncepcja do dekoracji nie tylko we wnętrzach nowoczesnych.

Osłonki na nóżkach, osłonki okrągłe, kwadratowe, prostokątne. Idealne do roślin zielonych, sukulentów, kaktusów i innych.

Należy jedynie pamiętać, że osłonka nie ma otworu odwadniającego więc powinniśmy jej umożliwić aby spód był wypełniony żwirkiem lub keramzytem - można do tego użyć nawet starej doniczki pokruszonej. Innym rozwiązaniem jest po prostu włożenie plastikowej doniczki do osłonki. 

Poniższe zdjęcia pochodzą ze dekoracje do domu sklep internetowy Aleja Kwiatowa

 








 

 


59 komentarzy:

  1. Ciekawe pomysły na betonowe donice. niestety nigdzie takich nie mogę znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te doniczki. Czasami spotyka się podobne w sklepach stacjonarnych, aczkolwiek większy wybor jest w sklepach internetowych. W ostatnim czasie zresztą zamawiam praktycznie wszystkie dekoracje do domu przez internet. Nie mam czasu na chodzenie po sklepach stacjonarnych, poza tym w moim mieście nie ma wielu miejsc z dekoracjami.

    Powoli uzupełniam swoje wnętrza kwiatami, tak więc zastanowię się nad tego typu doniczkami, szczególnie, że ich wygląd jest uniwersalny i będą pasowały do wszystkich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe inspiracje. Nie ukrywam wykorzystaliśmy z żoną te inspirację trochę modyfikując je do siebie. Mianowicie kupiliśmy meble do salonu https://www.meblewojcik.com.pl/rodzaj-pomieszczenia/salon-jadalnia,1.html i właśnie do tych mebli wkomponowaliśmy betonowe donice z kwiatami. Efekt końcowy się udał dzięki właśnie tym inspiracjom. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie donice i osłonki na kwiaty. Właśnie chcę udekorować kilka pomieszczeń u siebie i szukam czegoś podobnego. Z tego co widzę to mają one różne wzory i kolory, więc u mnie sprawdziłyby się idealnie. Mam nadzieję, że znajdę coś takiego w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby ktoś z was chciał kupić profesjonalne meble metalowe to polecam wybrać te ze strony https://sejf-szafanabron.pl/ oni mają po prostu najciekawszą i dobrą ofertę. Sprawdźcie sami i się przekonajcie. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zapominaj o osłonach okiennych. Moim zdaniem bardzo praktyczne są plisy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe, betonowe donice :) Na pewno będą ładnie prezentować się we wnętrzach loftowych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, surowe dodatki - totalnie w moim stylu. niby nie jest to wersja przytulnego domu ale jednak budzi we mnie coś extra, naprawdę te betony mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem miłośniczką roślin i bardzo przypadły mi do gustu wszystkie betonowe osłonki. Myślę, że mogą one być świetnym elementem aranżacji wnętrz. Poza tym, sam beton wygląda dość surowo, jednakże nadaje stylu. Bardzo ciekawe zdjęcia. Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne, tylko szkoda że takie drogie :( wolę kupić doniczki plastikowe w dobrej cenie, które imitują beton, nie tylko tańsze, ale też lżejsze, co ułatwia ich przenoszenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę bałem się na początku, że ten beton będzie wyglądał zbyt surowo. Wyszło jednak bardzo rozsądnie. Fajne, dobrze zbalansowane wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizualnie niektóre z takich donic potrafią nieźle zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie sądziłam, że betonowe donice mogą być takie ładne. Świetne inspiracje wnętrz z wykorzystaniem betonu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, ciekawe. Chociaż przyznam, że za betonem w aranżacjach nie przepadam, jak chodzi o współczesne dodatki to podobaja mi się tylko nowoczesne żyrandole, a tak to tylko welur, kwiaty i koronki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rośliny doniczkowe stały się znowu bardzo modne, a dobrze dobrane doniczki i osłonki do dodatkowy atut do wykorzystania w wystroju wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow. Okej, w swoim domu nie zrobiłabym takiej aranżacji, bo jest zbyt chłodna, ale jakbym miała domek letniskowy czy jakieś mieszkanie ''do bywania'' to bardzo chętnie. To wygląda niesamowicie.
    Niedawno kupiłam narożnik, który by tu chyba pasował, od Puszmana (taki i taka tapicerka https://puszman.com/moon-mini-naroznik/), wygląda niesamowicie i zastanawiałam się czym by uzupełnić aranżację, żeby go bardziej jeszcze podkreślić. Takie donice betonowe z kolorowymi kwiatami, fioletowymi i czerwonymi powinny byc super, a bez tego wpisu bym nie wpadła na ten pomysł. Więc no, dziękuję Autorko! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda to dość industrialnie ale ma też pewien urok. Oczywiście musi pasować do reszty wnętrza, wtedy może się całkiem ładnie skomponować. Generalnie wygląda to świetnie i nowocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście teraz rośliny są bardzo modną ozdobą wnętrz, a pasujące do stylu osłonki na doniczki tylko podeślą jego charakter.
    https://szklany-raj.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Roślinność jest bardzo ważnym dla mnie elemetnem jeśli chodzi o wyposażenie wnętrz. Dlatego podczas konsultacji w biurze architektonicznym https://projektowanie-wnetrz online.pl/aranzacje/salon będę chciała porozmawiać o takiej właśnie aranżacji. Salon koniecznie musi być w zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem, bardzo ładnie będą prezentowały się Dywany Zielone. Taki Akcent kolorystyczny idealnie sprawdzi się do jakiś stonowanych wnętrz. Zgodzicie się ze mną? Sama w swoim domu posiadam wzorzysty dywan i jestem z niego naprawdę bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Roślinki w domu są piękną ozdobą. Ja dostałam takie małe drzewko od mamy na urodziny i pięknie rosło do czasu... Dolne liście zaczęły brązowieć i stały się takie bez życia. Podlewam tak jak jest zalecane, ale to nie pomaga. Jak uratować roślinkę? pomocy

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wygląda ten beton :) bardzo Mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Od zawsze podobają mi sie takie wnętrza. My chcemy mieć w salonie kominek z https://ignif.com/ i beton na ścianie. Myslę, że będzie to fantastycznie wyglądać. W ogóle cały dom ma być w takim klimacie jak na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Już same rośliny to piękna ozdoba wnętrza, a w połączeniu z ozdobami osłonkami stanowią jeszcze lepszą dekorację.
    https://dezyderata.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Macie kominek w swoim domu? ja wlasnie zastanawiam się nad zamówieniem kominka do salonu. Trafiłam dzisiaj na super kominki elektryczne led 3d w dobrych cenach i chyba zamówię jeden z nich. Zawsze podobały mi się salony z kominkami i dużym fotelem w którym można wygodnie usiąść i odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio trafiłam na przeprowadzki gdynia i chce skorzystać z usług tej firmy gdu będziemy sie przeprowadzać. Średnio uśmiecha mi sie przewożenie wszystkiego na własną rękę... To za dużo pracy i stresu według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, uwielbiam przeglądać inspiracje tego typu. Muszę jednak przyznać, że takie betonowe wnętrza są trochę przytłaczające. Z tego powodu powinno się zadbać o dodatki, które dodadzą trochę życia. Dobrym pomysłem byłaby ściana z mchu, stanowiłaby ciekawy akcent kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie prezentują się betonowe donice oraz osłonki na doniczki. Będą pasować do wielu wnętrz

    OdpowiedzUsuń
  29. betonowe osłonki i inne dekoracje świetnie współgrają z imitacją cegły na ścianę - czerwona, surowa cegła stanowi także idealne tło na zielonych roślin.

    OdpowiedzUsuń
  30. również bloczki z betonu architektonicznego na ścianach będą świetnie się prezentowały. doniczka czy osłonka są jednak małe i słabo się wyróżniają we wnętrzu, co innego ścienne płyty. do nowoczesnego wnętrza będą idealne

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie urządzone wnętrza! ;) Ja też bardzo lubię kwiaty, dlatego od czasu do czasu patrzę na różnorodne trendy i szukam różnych inspiracji. Bardzo podobają mi się takie betonowe donice do domu i pewnie sama zdecyduję się na zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne inspiracje na osłonki na doniczki. Szczególnie przydatny wpis teraz, w okresie wiosennym, kiedy pojawia się coraz więcej kwiatów w każdym mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne ozdoby. Idealne do naszego budynku. Przydała by się jeszcze jakaś klasyczna pasmanteria.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie to zawsze podobało się połączenie betonu z drewnem we wnętrzach. Czyli takie surowe z przytulnym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o aranżację wnętrz to każdy szczegół jest ważny. Ponieważ sama nie mam głowy do urządzania domu to zlecę to zadanie architektom https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/dom . To profesjonaliści, którzy będą wiedzieć, jak ma wszystko wyglądać i funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  36. Każdy kto choć zna się na dekorowaniu wnętrz wie, że ogromne znaczenie mają dodatki i szczegóły, które dopełniają całość projektu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne pomysły i dobór dodatków, gratuluję kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem wam, że dla nas jednak bardzo dobrym rozwiązaniem okazała się fotowoltaika konin. Długo zastanawialiśmy się nad tym wyborem, ale jednak było warto

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne aranżacja sypialni, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawie to wygląda. Piękność jest w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie ostatnio właśnie bardzo spodobała się hurtownia roślin. Ogólnie kupiłam tutaj wiele roślin do mojego ogrodu i faktycznie prezentują się super

    OdpowiedzUsuń
  42. Troche chłodno ale ciekawie, nowoczesnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie. Ja ostatnio postanowiłam zadbać o ogród i wybrałam miejsce jak szkółka roślin Białystok. Tutaj bez problemu wybrałam bardzo ładne i porządne krzewy

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny trend w budownictwie. Naprawdę rewelacyjnie się to prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  45. fajna opcja nie tylko do domu ale też na taras :D mam sadzonki lawendy w nich posadzone, dzięki czemu są bardziej widoczne (krzew jakby nie patrzeć jest dosyć niski), ładniej się prezentuje, mam wrażenie że nawet zapach się bardziej roznosi :D a beton nie pęka, nie odbarwia się, dobry na zewnątrz

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne donice. i osłonki. Wyglądają naprawdę niesamowicie. Betonowe produkty są znacznie lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  47. Super! Ja myślę o tym by odwiedzić miejsce jak szkółka drzew białystok. Podobno można tutaj kupić bardzo dobre drzewka, ogólnie też ceny nie są jakies wygórowane co jest ważne

    OdpowiedzUsuń
  48. piekna boho sypialnia, ja urządzam teraz swoją nową łazienkę po remoncie, polecacie jakieś rozwiązania których nie zrobiliście przy budowie/remoncie swojej dużej łazienki?

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądają wspaniale. Może sprawię sobie taką donicę do altany. Jeszcze nie mam pomysłu na to, gdzie ją umiejscowić, ale wyglądem przekonała mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super inspiracje, całkiem inne mam spostrzeżenie już na swoje wnętrza. A fajnie, bo już powoli będę urządzać swój domek. Póki co na oku ma meble na wymiar producenta MAXDesign. Chcę się do nich zgłosić, bo pomysłowe i solidne oferują produkty.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny wpis o sypialni w stylu BOHO! Twoje sugestie dotyczące kolorystyki, materiałów i dodatków są trafne i inspirujące. Sypialnia w tym stylu z pewnością zyskuje na cieple i przytulności. Uwielbiam pomysły z użyciem naturalnych materiałów, takich jak pióropusze czy wiklina, co dodaje wnętrzu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  52. W pomieszczeniach też dobrze sprawdzają się okleiny okienne. Ogólnie ich wykonanie jest bardzo solidne, do tego też prezentują się one bardzo elegancko, więc może jednak to będzie udany zakup

    OdpowiedzUsuń
  53. Wnętrza betonowe rzeczywiście mają swój niepowtarzalny urok i charakter. Ich surowość i minimalistyczny design nadają pomieszczeniom nowoczesny i industrialny wygląd. Dzięki za podzielenie się inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)