czwartek, 17 stycznia 2019

Welurowe dodatki i akcenty dekoracyjne

Welur  - z czym nam się kojarzy? Miękki dotyk, ekskluzywny materiał, ciepło, wyraziste kolory, wygoda. Welurowe dodatki i dekoracje powracają do łask. Wygodna kanapa welurowa, dekoracyjne poduszki, zasłony czy nawet abażury do lamp wszystko to składa się na welurowe dodatki. Wnętrze dzięki takim akcentom staje się bardziej wyraziste, przytulne, nabiera ogłady i charakteru a kanapa przypomina o miękkości i cudownym wypoczynku. 

Welurowe dodatki możemy wpleść w każdy styl dekoracyjny. W każdym pomieszczeniu czy to kuchnia, jadalnia, pokój dzienny lub łazienka możemy stworzyć miejsce na ciekawe dodatki dekoracyjne z weluru. Wiele projektantów wykorzystuje ten trend we wnętrzach w stylu tropikalnym bądź urban jungle (o którym ostatnio pisałam tutaj). Jednak nie musimy się sztywno trzymać kierunku określonego stylu, jeżeli lubimy takie dodatki z przyjemnością wplećmy je w nasze domowe wnętrze.

Dla Was poniżej inspiracje z internetu.

źródło: pinterest.com 



 





Welurowa szara kanapa w ekskluzywnym pokoju dziennym









 Jasne wnętrze nawiązujące stylem do urban jungle.
W dodatkach wesołe poduszki welurowe w jasnych akcentach kolorystycznych. 







Pokój dzienny z dużą wygodną welurową sofą.
Skłamałabym gdybym nie wspomniała z jak wielką chęcią bym na niej odpoczęła :)



 




Welurowe tekstylia - mogą znaleźć się w sypialni, w pokoju dziennym.
Tutaj na zdjęciu przepiękna ciemna zieleń,

 




Welurowa kanapa w zestawieniu jasnych ścian pokoju dziennego.
Przepięknie urządzone wnętrze.





Siedzisko tapicerowane welurowe w kolorze zieleni.
Piękne dopełnienie eleganckiej sypialni.

 





Krzesła tapicerowane w jadalni akcent to kolejny pomysł na ciekawe wnętrze


 




Kolorowe i pogodne wnętrze w stylu urban jungle.
Kwiaty i akcenty kolorystyczne nawiązujące do welurowych wariacji

 



Welurowe propozycje ze Sklepu Aleja Kwiatowa



Ramka na zdjęcie welurowa w kolorze butelkowej zieleni

 









Poduszki welurowe z motywem liści 



 

 

73 komentarze:

  1. Też uważam że trzeba wychodzić poza standardy i aranżować wnętrza tak jak nam się podoba a nie tak jak jest modnie, mi się tam np. nie podobają białe sterylne pomieszczenia i kupiłam ostatnio piękny, solidny zestaw mebli do salonu w ciemnobrązowym kolorze. Super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta zieleń jest obłędna !! rządzi w tym sezonie i wcale się temu nie dziwię bo wygląda bardzo dostojnie, luksusowo i jest bardzo przyjemna w dotyku! Co więcej nie widać na tym kolorze plam co jest dodatkowym atutem (jak ktoś ma dzieci to myśli o takich sprawach)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham welurowe dodatki. Ta zieleń super się prezentuje. Wnętrze staje się bardziej ekskluzywne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te tapicerowane krzesła w jadalni to świetna ozdoba, jak i element użytkowy. Sama ostatnio trochę kombinowałam z kolorami zielenii, szmaragdu itd i przyznaje, że na meblach i dekoracjach ten kolor leży bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie welur kojarzy mi się z miękkością :) Zielona, welurowa kanapa wygląda bosko! Chętnie przygarnęłabym taką do swojego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Welurowe akcenty kojarzą mi się ze stylem nowojorskim. Cały ten salon wygląda jak przeniesiony żywcem z 5. Alei w Nowym Jorku. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Welurowe akcenty ocieplają wnętrze i nadają mu szlachetnosci. Takie wnętrze kojarzy mi się z przytulnością. Piękne kolory kanap.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sądziłem, że welur kiedyś wróci do łask, ale to muszę przyznać - wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta zielona kanapa, bardzo podobają mi się takie efektowne meble. Zwłaszcza w prostych, jasnych wnętrzach taki mocny element robi niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię welur w dotyku, dlatego mam u siebie sporo poduszek z tego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Welur pięknie wygląda i świetnie się błyszczy w zależności od kontu padania światła. Ciekawa propozycja wystroju. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Welur wrócił do wnętrz :) Ekstra! Bardzo mnie to cieszy. Zawsze byłam zdania, że materiał ten ociepla wszystkie wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne propozycje, takie nietypowe i nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Granatowa kanapa wygląda świetnie. :) Z tego, co kojarzę welur ma jeszcze tę zaletę, że niechętnie interesują się nim koty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjemnie jest patrzeć na wnętrza pełne kwiatów :). Welurowe dodatki również prezentują się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Mi się bardzo podobają flower boxy z hurtowni PM-M. Niedługo planujemy właśnie wprowadzić do dekoracji o wiele więcej zieleni i takie rozwiązanie chyba znajdzie u nas zastosowanie :) Dam znać o efektach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tego typu dekoracje. Z uwagi na to,ze lubie zmiany w mieszkaniu, postawiłam na neutralne kolory mebli, ścian oraz podłogi.Dzięki temu szybko oraz pezproblemowo można zmienić charakter wnętrz. Ktoś, kto zobaczy moje mieszkanie może pomyśli, że jest bardzo dekoracyjne i jest w nim wiele bibelotów, każdy bibelot jednak ma swoją historię i nie wyobrażam sobie z nich zrezygnować.

    W mieszkaniu stawiam głównie na odcienie zieleni. Dobrze mi się w takich pomieszczeniach wypoczywa,bo zieleń mnie odpręża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Do kwiatów to nikt nie musi mnie przekonywać. Uwielbiam zieleń i niemal w każdym pomieszczeniu mam przynajmniej jednego kwiatka;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukanie czegoś nowego, jakiś oryginalnych dodatków do wnętrz popieram jak najbardziej. Nie lubie takich sztampowych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem pod wrażeniem tego typu dodatków. Muszę pomyśleć o zakupie czegoś nowego do mojego mieszkania. Mam nadzieję, że efekt końcowy będzie zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodatki welurowe są bardzo fajne i się sprawdzają w niektórych przypadkach chodź nie zawsze będą pasować do wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam welur i dodatki welurowe, a fotografie przechowuje w albumie na zdjęcia w oprawie welurowej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne!Uwielbiam takie dodatki! Sama teraz urządzam salon. Znalazłam świetne wyposażenie w italmeble i zastanawiam się nad tym jakie dodatki dobrać :) Może takie welurowe też się u mnie sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  24. kominek to podstawa dla mnie w salonie, w tym roku udało się "wybudować" swój w nowym domu, ja mam z płaszczem wodnym, mogę polecić firmę spod Warszawy Cichy Kominki ! Montaż bardzo atrakcyjna cena

    OdpowiedzUsuń
  25. Welur jest cudownym materiałem na kanapy. Nadaje bardzo ciepły efekt wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kwiaty w mieszkaniu to podstawa aby było nam miło i przyjemnie. Welur idealnie się z nimi komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne dodatki! Czekam jeszcze na jakieś inspiracje, co do naczyń. Piękne talerze doskonale dopełniają kuchnię

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam pytanko odnośnie sypialni, bo wiadomo że nie same meble są ważne. Potrzebny mi nowy materac a że mam problemy z kregosłupem to myślałam o takim https://senpo.pl/materace/materace-prozdrowotne/ . Jak myślicie będzie dobry?

    OdpowiedzUsuń
  29. Cóż...chciałabym mieć większe mieszkanie, żeby mieć więcej kwiatów i takich przepięknych doniczek:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dekorowanie mieszkania jest najciekawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszm do mnie [URL=http://inspirant-girl.blogspot.com/]http://inspirant-girl.blogspot.com/[/URL]

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja właśnie zastanawiam się nad jakimiś dekoracjami do swojego mieszkania i pomyślałem o tym aby kupic w galerii Piękna Gallery jakiś niepowtarzalny obraz młodego artysty. Waszym zdaniem to dobre rozwiązanie i sprawdzi się/ Powiedzcie mi czy wy też lubicie sztukę i kupujecie czasem jakieś obrazy?

    OdpowiedzUsuń
  33. Welur to mój ulubiony materiał. Bardzo podoba mi się jego struktura, jest bardzo subtelna, a sal welur pasuje do wielu innych materiałów. Na razie posiadam welurowe poduszki i pufy, ale mam nadzieję, że moja kolekcja będzie się powiększać.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda to niesamowicie. Zastanawia mnie, dlaczego tyle osób bagatelizuje wpływ kolorów i aranżacji na samopoczucie panujące w danym pomieszczeniu? Przecież to ma niesamowite połączenie. Nawet decyzja, jakie włączniki wybierzecie będzie skutkowała poprawą standardu całego pomieszczenia. Miejcie to na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Welur jest świetny, będzie pasował do mnóstwa styli. Welurowa ramka na zdjęcia mnie zachwyciła, ja do tej pory widziałam tylko welurowe meble i poszewki na poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Welurowe poduszki i inne akcesoria uwielbiam. Wyglądają przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem, jak po profesjonalnemu, ale ja na to mówię "butelkowa zieleń" :) Szukając inspiracji na moją jadalnie wpadłem na Twój artykuł i na pewno wyciągnę z niego parę inspiracji. Co do koloru zielonego to już pewne. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawie to wygląda! Jeśli Wam też się to podoba, to dlaczego mielibyście nie skorzystać z tego typu dekoracji? Grunt to wiedzieć, w jakim kierunku chcecie iść z aranżacją mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  39. Grunt to być świadomym tego, jaki efekt chce się uzyskać. Jak dla mnie, warto na pewno sprawdzić specjalnie przygotowane aranżacje ogrodowe, które jesteście w stanie znaleźć w https://homegarden.com.pl/naroznik-ogrodowy-technorattanowy-corte-grey-beige. To świetna sprawa, lepiej od razu podejść do tego na poważnie, bo tutaj faktycznie sporo możecie zyskać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Welurowe meble są przepiękne i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podoba Mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Słuchajcie, a co sądzicie o takim rozwiązaniu jak Fototapeta las? Szukam jakiś dodatków które sprawiłyby, że moje mieszkanie będzie wyglądało bardziej naturalnie i ciekawiej. Waszym zdaniem to będzie dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  43. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  44. Znacie www.koszyki.net.pl? Według mnie jedno z najlepszych miejsc do nabycia oryginalnych koszy. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnym motywem na aranżację wnętrz jest modna w tym sezonie zieleń. Ja myślę dodatkowo o zakupie takich dodatków do domu, jakie w ofercie ma https://jukogreendesign.pl/ Zerknij sobie, możliwe że i Tobie przypadną do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Uważam że bardzo ładne są te welurowe meble, bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Welur jest niezwykle eleganckim materiałem

    OdpowiedzUsuń
  48. Welurowa sofa - to jest to! Styl, elegancja i klasa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kwiaty, niezależnie czy są prezentowane w donicy ozdobnej, czy w wazonie, czy w słoiku a nawet w zwykłym koszu wiklinowym znakomicie podkreślają każdą aranżację w salonie, sypialni i dowolnie wybranej przestrzeni, to subtelny dodatek, to wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Poduszki podobnie jak kwiaty są dopełnieniem każdej aranżacji. O wiele milej odbiera się kanapę czy sofę która posiada poduszki od tej, która ich nie ma. Poduszki są nie tylko ozdobą, ale również praktycznym elementem wygodnego relaksu w salonie czy w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam czytac takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. wiele tutaj fajnych pomysłów - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Welur to fajny materiał, nadaje wnętrzom styl taki ekskluzywny. Wygląda to na prawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  54. A ja uważam, że liczy się przede wszystkim to, byście sami czuli się dobrze w swoim mieszkaniu. Jeśli coś robi na Was wrażenie, to po prostu pójdźcie w tym kierunku. Myślę, że warto byłoby zajrzeć do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-z-barierkami-bell-w-stylu-skandynawskim-kolory bo takie łóżeczka dzisiaj są bardzo na topie. Co sądzicie na ich temat?

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten wpis dał mi do myślenia

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie się podobają welurowe zasłony. Sama takie mam u siebie. Idealnie je dobrałam pod rolety dzień noc z https://agatarolety.pl/, które mam w kolorze białym, a zasłony szare. Świetny duet. Rolety stanowia nie tylko dekorację, ale i osłonę okienną, natomiast zasłon używam tylko dekoracyjne są za wąskie na całe okno.

    OdpowiedzUsuń
  57. parawan do sypialni4 maja 2021 14:48

    Oglądając zdjęcia zauważyłem, że nie masz w domu parawanu, a uważam, że jest to bardzo fajny element wystroju. Na stronie https://www.lofty-home.pl/246-parawany znajdziesz spory wybór parawanów, rzuć okiem na pewno coś Ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  58. welur pięknie i elegancko się prezentuje, ale jak wygląda pranie tapicerki welurowej? skoro jest ona nieco włochata, to pewnie zabrudzenia mogą głęboko wchodzić w strukturę tkaniny...

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam tu zaglądać! Zawsze inspirujesz :) My własnie urządzamy nasz dom i chcę postawic na kominek od Producent Kominków - Ignif w salonie. Ma być nowocześnie i przytulnie. Welury na pewno tez przemycę :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię welurowe ciuchy jak i meble, super przyjemny ten artykuł dla takiej maniaczki weluru jak ja hihi

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe propozycje, świetny wpis

    OdpowiedzUsuń
  62. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)