poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Domowe biuro - inspiracje i przykłady

Domowy kącik lub wydzielony pokój na domowe biuro to przestrzeń o której wielu z nas marzy. Jedni mogą sobie pozwolić jedynie na biurku, drudzy na samodzielny pokój. Nie trzeba pracować w domu aby mieć takie biuro  bo przecież załatwiamy wiele innych spraw które można nazwać biurowo-domowymi. Takimi jak rachunki, ubezpieczenia, kredyty i inne papierowe sprawy odnośnie życia i domu.



Chciałabym Was zainspirować takim oto domowym biurem :)


Ekskluzywne domowe biuro - ciemny drewniany parkiet ze skórą oraz ciemne meble. 
Wnętrze z charakterem.

 źródło: pinterest.com


Prosty kącik domowego biura w którym wszystko jest na swoim miejscu. Dominuje biel w połączeniu z drewnem.

  źródło: pinterest.com




  źródło: pinterest.com


Tablice memo - jeleń ze spinaczami i tablica z klamerkami we wzory.





Kalendarz kostki w różnym wydaniu i kolorystyce




PRODUKTY ZE SKLEPU ALEJA KWIATOWA




Pastelowo - białe miejsce do pracy  tutaj wszystko jest na swoim miejscu,



 źródło: pinterest.com


Nowoczesne miejsce do pracy - minimalizm 


  źródło: pinterest.com



Drewniany przybornik z koronką  - przepiękny dodatek do domowego biura




Ład, porządek, segregacja - to podstawa każdego miejsca do pracy


  źródło: pinterest.com




Ozdobne napisy drewniane







Pastele, szarości i zwiewna firanka  - coś dla kobiet.


  źródło: pinterest.com


Domowy, zaciszny aneks do pracy - wszystko wkomponowane zgrabnie w róg pokoju.


  źródło: pinterest.com


Kto powiedział, że półek i miejsc do przechowywania nie możemy zastąpić surowymi skrzynkami z drewna. Jak Wam się podoba takie rozwiązanie?


  źródło: pinterest.com




Pokój do pracy w tonacji szaro, zielono, różowej :)


  źródło: pinterest.com


Obszerne miejsce do pracy z elementami egzotyki. Wiklina, ciemne drewno i wzory.


  źródło: pinterest.com


Rozwiązanie dla niewielkiej przestrzeni w pokoju


  źródło: pinterest.com


Miejsce do pracy dla miłośników kolorów czarnych i białych


  źródło: pinterest.com


Oryginalne miejsce do pracy w zestawieniu z wzorzystym dywanem.


  źródło: pinterest.com

63 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis-najbardziej podoba mi się biurko zrobione ze skrzynek�� Wygląda świetnie!Do takiego wnętrza pasowalaby świetnie podstawka pod ladujacy sie telefon,ktora własnoręcznie zrobilam�� na blogu https://www.mamusiowestory.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele osób musi pracować w domu i potrzebują atmosfery biurowej. Na którymś z blogów była przedstawiona antresola zagospodarowana właśnie w ten sposób. Przenosiła momentalnie w biurową atmosferę :) Wszystko było zgrane. Od schodów i ścian do mebli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe sposoby na domowe biura :) czasem jednak w domu jest jedynie miejsce na biurko, albo po prostu ciężko jest odpowiednio zaadaptować nieruchomość..
    Pozdrawiam :)
    Ramal

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwsze, ostatnie (szczególnie ta złota lampa) i to ze skrzynek. Zdecydowanie wyobrażam siebie pracującą przy tych biurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe inspiracje, drewniane biurka przydają się w każdym domu i fajnie jak mają dużo szuflad w których można upchnąć te wszystkie papiery... Dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ten wpis. Większość czasu poświęcam na pracę zdalną przed komputerem, dlatego też musiałam stworzyć coś na wzór takiego "domowego biura", dlatego dekoracje do domu okazały się świetnym dopełnieniem. Dziękuję bardzo za te inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć sporo cierpliwości i wiedzę, żeby prowadzić taki fajny blog. Wow, ale fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobny sposób prowadzenia bloga jak u mnie. Świeże wpisy, chce się czytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie aranżacje bardzo mi się podobają, ale szczególną uwagę zwracam na biurka, ponieważ chcę kupić sobie nowe. Dzięki za podsunięcie ciekawych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie od zawsze zachwycają takie biura. Sama o takim myślę, tylko to trochę pracy wymaga, a ja póki co za leniwa jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biuro na ostatnim zdjęciu - idealne dla mnie :) Zaczynam teraz naprawdę myśleć o małych zmianach w moim małym miejscu pracy.. ale to ostatnie jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne inspiracje, można z nich zaczerpnąć pomysły nie tylko do biura

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne biura :) <3 Również posiadam takie kolorowe domowe miejsce dowodzenia. NA moim stole dodatkowo ustawiony jest mały sejf biurowy w którym trzymam wszystkie rachunki oraz najważniejsze dokumenty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wnętrza urządzone właśnie w taki sposób. Od kilku lat prowadzę dobrze prosperujące biuro tłumaczeń i taki wystrój idealnie by mi pasował, przede wszystkim ze względu na posiadanie wszystkiego pod ręką co w moim fachu jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na ten moment jeszcze pracuję w domu, ale mam nadzieję na szybkie otworzenie biura w nowym miejscu (marzy mi się sołtysowicka 29a
    we Wrocławiu <3) i na pewno wykorzystam te inspiracje u siebie! Jednak wnętrze ma znaczenie i zdecydowanie lepiej pracuje się w przyjemnym pomieszczeniu, które możemy zaprojektować pod siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widać na powyższych zdjęciach biuro domowe nie musi być nudne. Trzeba jednak je dobrze rozplanować. Nie tylko po to , by dobrze się w nim czuć, ale by było estetyczne i ułatwiające pracę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno jeśli chcesz w najlepszy możliwy sposób wykorzystać dostępną przestrzeń, warto byłoby zastanowić się nad meblami robionymi na wymiar. Dla mnie ostatnio meble biurowe robiła firma KJK z Kielc i musze przyznać, że meble są świetnej jakosci a wcale nie były drogie. Polecam Ci się z nimi skontaktować w tej sprawie, ponieważ na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także właśnie urządzam swoje małe domowe biuro i w związku z tym mam do was bardzo ważne pytanie. Nie wiem zupełnie na który z dostepnych tutaj https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/fotele-biurowe-1719.html foteli powinnam sie zdecydować. Wybór jest tak duży i wszystkie są na prawdę świetne, że musicie mi cos podpowiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc to ja właśnie zastanawiam się czy nie byłoby dobrym pomysłem zdecydować sie w takim pomieszczeniu na takie rozwiązanie jak Fototapety do biura . Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie? Czy waszym zdaniem to będzie dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że takie biuro jest ładne i każdy z obrazków mi się podoba. Ja sam zdecydowałem się na to, aby mieć domowe biuro w salonie http://top-girl.pl/jak-urzadzic-domowe-biuro-w-salonie/ więc na dobrą sprawę jak chciałem tak i mam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie pomyśl też o kwestiach praktycznych takich jak zakup tuszy do drukarki. Ja ostatnio korzystam w domowym biurze z zamienników ze sklepu https://artjet.pl/ i jestem bardzo z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zdecydowałam się na oddzielenie mojego domowego biura szklaną ścianą. Wykonała je dla mnie firma https://lssystems.pl/ a efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne inspiracje :) Ja od siebie dodałabym jeszcze pomysł z fototapetą. Sama mam w biurze tapetę z oferty https://www.dekowizja.pl/fototapety/do-biura i muszę przyznać, że takie rozwiązanie naprawdę świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, że udało Ci się zorganizować sobie biuro w domu. Jednak jeżeli ktoś nie ma takiej możliwość, a musi gdzieś zarejestrować działalność zawsze może poszukać ofert biur wirtualnych. Jest to najtańszy sposób na wynajęcie biura pod działalność jeśli nie mamy mieszkania czy własnościowego domu, a wynajem lokali użytkowych jest bardzo drogi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio widziałam na pewnej stronie bardzo ciekawą inspirację jeśli chodzi o nowoczesne drzwi do kominka do domowego biura właśnie. Efekt fantastyczny! Nie pomyślałabym że kominek w gabinecie może takie wrażenie robić

    OdpowiedzUsuń
  28. Prowadzenie firmy z domu wymaga dużo samozaparcia. Ja dopiero po miesiącu nauczyłem się pracować z domu. Wtedy zdecydowałem się na kilka inwestycji. Nawiązałem współpracę z firmą https://www.vizer.pl/, którą wynająłem do poprowadzenia reklamy mojej firmy. Ta inwestycja bardzo przyczyniła się do rozwoju mojego biznesu, czym udało mi się utrzymać na rynku

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaką drukarkę masz w biurze? Jestem właśnie w trakcie urządzania swojego biura na poddaszu i szukam drukarki. Dzisiaj trafiłam na ten artykuł https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/Tanie-drukowanie-w-domu-jaka-drukarke-kupic-by-nie-przeplacac i widziałam w nim propozycje drukarek. Będę musiała się z nimi zapoznać. Nie wiem czy wybrać drukarkę ze skanerem czy bez.

    OdpowiedzUsuń
  30. A może skoro tak dobrze znacie się na temacie aranżacji, moglibyście mi podpowiedzieć jakie Fototapety do sypialni nadają się najbardziej? Jeśli macie w tej kwestii jakieś porady dla mnie będę wam bardzo wdzięczny za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się bardzo podobają jasne, eleganckie przestrzenie. W biurze powinien panować minimalizm. Potrzebne tylko to co musi być. Ważne jest biurko, u nas akurat takie profesjonalne biurko dla graczy z https://mgstore.com.pl/ poslużyło nie tylko synowi, ale i nam do pracy. Oprócz tego wygodny fotel, ale to chyba każdy wie, że to taka podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiele osób pracuje teraz zdalnie z domu, dlatego wydzielone przestrzeń do pracy wydaję się być obowiązkowa. Nie wyobrażam sobie dobrze zorganizowanego biura bez wygodnego biurka. Bardzo fajne modele funkcjonalnych biurek znalazłem w sklepie internetowym https://fly-desk.com/biurko-regulowane.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmm ciekawy temat. Może warto tutaj przytoczyć temat http://www.mkdeskpro.com/? Jestem w trakcie poszukiwań regulowanego elektrycznie bo już mnie plecy bolą od tego siedzenia i grania.

    OdpowiedzUsuń
  34. Warto sprawdzic modne zabawki https://www.gapik.pl/modne-zabawki-dla-dzieci-2021/ i nie zwlekać bo kod rabatowy mija jutro!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, dużo ciekawych propozycji

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne pomysły na aranżację :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystkie pomysły wyglądają świetnie, post pełen inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takich inspiracji potrzebowałem. Dzięk iza ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawe inspiracje i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sprawa. Wygląda to naprawdę ciekawie. I dosyć pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wcale nie jest tak prosto urządzić gabinet czy biuro. Dlatego ja postanowiłam skorzystać z projektów, które znalazłam tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lokal . Są funkcjonalne i świetnie się prezentują. A ja nie muszę wysilać się nad wymyślaniem aranżacji.

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bradzo ciekawe propozycje dodatków

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super wnętrze! My planujemy remont biura jeszcze w tym roku. Myślałam o skorzystaniu z oferty firmy Glass System i zamówieniu stamtąd szklanych ścian oraz drzwi. Bardzo podobają mi się przeszklone ściany w biurach. Wygląda to bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

    OdpowiedzUsuń
  48. Kto powiedział, że biuro w domu musi być nudne? Ten post to dowód, że można pracować i jednocześnie mieć styl!

    OdpowiedzUsuń
  49. W domowym biurze warto również zastanowić się na tym jakie oświetlenie spełni swoje zadanie poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. W aranżacji domowego biura najważniejsze są trzy rzeczy. Biurko, krzesło oraz przejrzystość wnętrza. Biurko musi być duże i przestronne żeby się wszystko mieściło. Krzesło musi być wygodne i zadbać o nasze plecki i poprawną posturę w czasie siedzenia. A dobre doświetlenie zadba o nasze oczy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Twoje biuro wygląda cudownie! Jednak brakuje mi bardzo ważnego elementu- drukarki! https://www.copiersservice.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Wirtualne biuro Wrocław to usługa umożliwiająca przedsiębiorcom posiadanie adresu do rejestracji firmy w Wrocławiu, bez potrzeby wynajmowania rzeczywistego biura. Jest to korzystne dla firm zdalnych.

    OdpowiedzUsuń
  53. Zamienniki tonerów są dostępne dla różnych marek drukarek i często stanowią kosztowo-efektywną alternatywę. Użytkownicy powinni jednak upewnić się, że wybrany zamiennik jest kompatybilny z ich drukarką, aby zapewnić prawidłowe działanie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Planując odświeżenie salonu, odkryłem https://artcorestudio.pl/. Szczególnie zainteresowały mnie ich nowoczesne rozwiązania oświetleniowe. Czy ktoś wypróbował ich lampy i może podzielić się opiniami?

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne inspiracje, mogę dodać, że w w domowym biurze warto zadbać o atmosferę, żeby milej się pracowało. Ja kocham pracować przy świecach sojowych o pięknym zpachu. Jak na razie moje ulubione to https://laluna-candles.pl/ - warto sprawdzić bo równie pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)