środa, 13 lutego 2019

Osłonki i doniczki w pokoju dziennym inspiracje

Osłonki na doniczki donice w pokoju dziennym to temat, który mnie zainspirował do poszukania ciekawych zdjęć w Internecie dla Was kochani. Ostatnio ciągnie mnie do "zielonych tematów" może dlatego, że przeżywam drugą młodość z roślinnością w domu od której jakiś czas temu broniłam się jak diabeł święconej wody. Uwielbiam kwiaty cięte w wazonach ale od doniczkowych się broniłam (ja ogrodniczka :). Aż w końcu coś się zmieniło.

Dzisiaj chciałbym Was zachęcić do wprowadzenia roślinności chociaż w stopniu minimalnym do pokoju dziennego. Rośliny na parapecie w ozdobnych doniczkach,  duże donice na podłodze, kwietniki wiszące to wszystko może wpłynąć a nawet wpłynie na dekoracje i przytulność w naszym salonie. Odrobina zieleni wprowadzi życie, naturalność i ciepło. Zielony kolor uspokaja, a kwitnące doniczkowe to raj dla zmysłów. Jeżeli nie przepadamy za nadmiarem kwiatów doniczkowych nic nie szkodzi wystarczy jeden na parapecie albo duża donica z kwiatem przy sofie. A jeżeli i tak Was nie przekonałam to chociaż spójrzcie jak ciekawie można zaprojektować wnętrze z zielenią w tle.

Pozdrawiam Was Agnieszka

zdjęcia: pinterest.com




Panująca różnorodność nie przeszkadza w dopasowaniu osłonek do wnętrza.
Duża palma to piękna dekoracja w salonie.






 Aranżacja roślinności doniczkowej w jednym miejscu.
Szarości doniczek doskonale pasują do bieli ścian.






 Czy uważacie, że wiszące kwietniki to przeżytek.
Nic bardziej mylnego, to wspaniała dekoracja do wnętrza.








Wyobraźmy sobie okno bez tych doniczek - smutne prawda.
A tak jest w nim chęć życia i piękna dekoracja.








Załączyłam do jako przykład ale osobiście nie przypadło mi to do gustu.
Taki kwietnik kojarzy mi się z pewną firmą ala fast food :)
Ale ile ludzi tyle pomysłów :)

 







Spokojna biel i złote metalowe kwietniki z białymi donicami.


 





Niewielkie akcenty roślinności w pokoju dziennym ale jak wiele dają radości :)
 





Idealne zestawienie w donicach na metalowych stojakach







Przepych roślinności i różnorodności.
Wnętrze dla prawdziwego miłośnika zielonego w mieszkaniu.


 







Pustynne klimaty w kolorowych doniczkach.


 



Miejsce do wypoczynku pełne roślin w towarzystwie 2 welurowych foteli.






Propozycje osłonek i doniczek ze Sklepu Aleja Kwiatowa



Doniczka ceramiczna w liście na złotym metalowym stojaku /3 rozmiary/

link tutaj 


Metalowy kwietnik ze złotą osłonką
 




Osłonka betonowa ze wzorem



Niebieska osłonka ceramiczna 

 
 

210 komentarzy:

  1. Osłonki na doniczki mogą być ciekawym elementem dekoracyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziwo bardzo podobają mi się te betonowe osłonki. Bardzo ciekawy pomysł, chociaż moim ulubieńcem i tak jest połączenie bieli ze złotem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje! Na prawdę świetnie się komponują z tym wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, te białe doniczki na nóżkach to jakiś sztos. Chętnie wykorzystam pomysł u siebie w domu.
    Zapraszam również do siebie twilightlamps.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne wskazówki i inspiracje. Stylowe doniczki i osłonki potrafią odmienić wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowe doniczki i osłonki mogą być bardzo ładnym elementem dekoracyjnym w mieszkaniu :) Bardzo mi się podobają Twoje inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnóstwo świetnych inspiracji :) Właśnie dziś jadę kupić nowe doniczki, bo już czas na przesadzenie roślin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę pomyśleć o takich osłonkach na doniczki, a właściwie o kwiatach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne dekoracje! Piękne i stylowe doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię kwiaty we wnętrzach, ale niestety nie umiem ich utrzymać :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydatne informacje. Teraz już wiem jak wyhodować piękne rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam dużo roślin w domu, ale chyba to zmienię. Bardzo podobają mi się te inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnóstwo ciekawych inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pomysły. Muszę pokazać żonie. Na pewno coś jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kwiaty w domu są najładniejszym dodatkiem. Doniczki mają również ogromne znaczenie. Ostatnio na jakimś blogu widzieliśmy świetne pomysły na to jak taką doniczkę ozdobić przy użyciu różnych spoiw jak klej na gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiaty w domu fajnie wyglądają, ale zdecydowanie cały efekt to doniczka. Bardzo podobają nam się Twoje propozycje. Wybór donic jest ogromny ale należy również przy wyborze sugerować się tym, czy dana doniczka będzie pasować do naszego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę powiedzieć, że bardzo podobają mi się te inspiracje. Takie osłonki są ciekawą dekoracją.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten "regał" za kanapą z małymi doniczkami. Wygląda pięknie!
    Ja mam przy garażu wielką ścianę do zagospodarowania i zastanawiam się czy nie zrobić tam małego ogródka. Zastanawiałam się nawet czy nie kupić http://nedcon.pl/produkty/regaly-mobilne/ - takiego regału. Jest on co prawda raczej do magazynu, ale myślę, że mógłby się świetnie sprawdzić w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o osłonki doniczkowe dla dzieci, to według mnie warto postawić na klasyczną białą formę i proste wykonanie. Chodzi o to, że dzieci mogą same sobie dorysować elementy dekoracyjne, lub przyczepić np. klamerki itp. żeby ozdobić doniczkę kwiatka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super donice i wiele inspiracji! Sama uwielbiam naturalną zieleń i mam jej dość sporo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Też już jakiś czas temu zauważyłam, że donice i rośliny stały się bardzo popularne we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że nie wyrzuciłam swojego starego kwietnika. Teraz znowu takie są modne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te osłonki wyglądają obłędnie! Sam, dopiero remontuję swoje mieszkanie. Czy w tym miejscu: https://interblue.pl/akcesoria-elektryczne,c,49/ kupię wszystko, czego potrzebuję, czy też nie? Dodam, ze na początku chciałbym dokonać wymiany instalacji elektrycznej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie nowoczesne doniczki dodają uroku kwiatom. Jeszcze jeśli stoją na fajnym mebelku to dopiero świetnie to wygląda. Rośliny dekoracyjne stosuje sie praktycznie wszędzie, nie tylko w domu, ale też w biurach i instytucjach publicznych. Warto więc zadbać o ciekawie wyglądającą doniczkę i mebel na którym postawić kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te doniczki są naprawdę fajne i świetnie się prezentują. Kwiaty w pomieszczeniach to jeden z ładniejszych dodatków, ale osłonka jednak ma swój dodatkowy urok.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kwiat kwiatem ale bez oryginalnej osłonki nie będzie wyglądał tak wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają cudownie. Bardzo lubię takie akcenty w każdym mieszkaniu bo tworzą świetny klimat wnętrza. Czekam na kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osłonki i kwiaty to świetny pomysł żeby odmienić wygląd pomieszczenia i nadać mu przytulności :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie dodatki są bardzo ważne w każdym mieszkaniu. Bez nich wnętrze wyglądałoby pewnie bardzo surowo, niezbyt ciekawie, tak bez duszy

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiszące kwietniki przeżywają swoją drugą młodość. Swoje również odkurzyłam i znowu upiększają moje mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne kwiaty. Moje marzenie to miec takie w domu. Myślisz, że będą nadawać się jako wyposażenie hotelu, czy raczej nie?

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wpis. Z pewnością jeszcze tutaj wrócę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne wnętrza! Zawsze przydaje się do nich ładne oświetlenie, które jest idealnym dopełnieniem kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama postanowiłam zrobić ostatnio porządek z doniczkami i wyrzuciłam wszystkie doniczki które do siebie nie pasowały. Może nie w oczywistym względzie bo nie wylądowały w śmietniku, ale po prostu spakowałam je i wyniosłam na strych gdzie będą czekały na dzień, w ktorym kiedyś mi się przydadzą ( kto wie czy nie będę chciała zmienić wystroju)

    Aktualnie mieszkanie mam w kolorach czerni i bieli z dodatkiem blękitu i postanowiłam postawić na takie kolory. Wcześniej miałam bałagan na parapetach, aktualnie po wprowadzeniu tych zmian wszystko wyglada o wiele bardziej nowocześnie oraz jest lepiej uporządkowane.

    Najbardizej podobaja mi sie doniczki na pierwszej fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Roślin w sumie nigdy zbyt wiele w domu :) Ja u siebie też postawiłam na inne ciekawe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem warto jest robić zmiany w naszych wnętrzach gdyż wtedy po prostu mieszka nam się lepiej. Bardzo fajny jest styl Boho http://beauty-women.pl/styl-boho-we-wnetrzach-nim-przesadzic/ jednak należy robić go tak z wyczuciem aby po prostu nie przesadzić. Dlatego jestem zdania, że czasami mała zmiana każdemu wyjdzie na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę przyznać, że artykuł bardzo inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  38. Osłonki na doniczki potrafią odmienić czasem zwyczajny wygląd rośliny i nadać ciekawego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślę, że takie osłonki spodobają się każdemu, nawet osoby nie przepadającej za kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne pomysły. Miłość do kwiatów chyba przychodzi z wiekiem ;) Jak widać na załączonych zdjęciach zarówno osłonki jak i wiszące kwietniki mogą zrobić mega robotę, jeśli chodzi o dekorację wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super inspiracje. Jutro wybieram się na zakupy w poszukiwaniu osłonek na doniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z osłonkami na doniczki spotkałem się kilka razy, jednak nigdy jakoś specjalnie do mnie nie przemawiały. Widząc jednak twoje aranżacje, muszę zmienić podejście do tego tematu i poszukam ciekawych inspiracji do swojego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dawniej nie przywiązywałam dużej uwagi do roślin w tym również doniczek i osłonek. Teraz mam ich pełno w swoim mieszkaniu i niezwykle się z tego cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na udekorowanie mieszkania. Doniczki to często niedoceniany element dekoracyjny i jak widać na Twoich zdjęciach mogą bardzo wzbogacić wystrój.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne te donice, a zasłony robią największą robotę w tym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne wnętrze, brakuje jedyne zdjęć, jakiś takich pamiątek choćby z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Inspirujący artykuł. Piękne aranżacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Pokój dzienny to u mnie w mieszkaniu centralny punkt. Chyba w większości mieszkań tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne pomysły, bardzo podobaja mi się te wiszące doniczki na początku. W zestawieniu z pięknymi kwiatami robią niesamowity efekt dekoracyjny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysł! Bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  51. Interesujące pomysły i inspiracje. Na pewno coś zastosuję u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super pomysły na dekorację roślin w domu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam kwiaty i uważam, że pomieszczenie bez kwiatów jest bez życia. Kwiaty potrafią całkowicie zmienić wnętrze, a do tego dodają kolorów na tle jednolitych ścian.

    OdpowiedzUsuń
  54. Doniczki na kwiaty nie muszą być nudne, mogą też być jednocześnie ozdobą. Bardzo podobają mi się wiszące, wykonane z drutu. Są bardzo nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne pomysły na wyeksponowanie roślin w domu.

    OdpowiedzUsuń
  56. O swoje roślinki trzeba zadbać, odpowiednio je wyeksponować. Tu meble od http://chobotdesign.pl także fajnie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ciekawe dekoracje. Super inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  58. Normalna sprawa, przecież dzisiaj jesteście w stanie ogarnąć ten temat na wiele różnych sposobów. Na przykładzie takich akcesoriach jak https://www.kingled.pl/livolo-wlaczniki-dotykowe.html najlepiej widać, jak może to odmienić wystrój Waszego mieszkania. To dobre rozwiązanie, pomyślcie nad tym.

    OdpowiedzUsuń
  59. Doniczki bez osłonek wyglądają po prostu nudno i źle. Dzięki osłonkom rośliny wyglądają ciekawiej i dopasowują się do stylu naszego mieszkania. Mi najbardziej podobają się białe osłonki z porcelany.

    OdpowiedzUsuń
  60. W kuchni też muszę mieć zawsze produkty wysokiej jakości i to takie, które mają ładne opakowania. Dlatego zazwyczaj decyduję się na zakupy w sklepie https://advancedfood.pl/ . Mają świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  61. Rośliny w moim domu są bardzo ważne. Teraz zakupiłam sadzonki lawendy i osłonki w kolorze szarym. Myślę, że szarość i fiolet będą ładnie razem wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  62. Super inspiracje. Rośliny w nich będą wyglądać przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniale to wygląda :)

    Idealny sposób na podobne wnętrze to projektowanie mieszkań Wrocław. Architekt potrafi zdziałać cuda!

    Uwielbiam mieć rośliny w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja ostatnio zakupiłam betonowe doniczki, które wyglądają przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Same przepiękne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny pomysł! Niektóre opcje niekoniecznie są odkrywcze - pamiętam je z dzieciństwa, ale jak najbardziej są na czasie. Podoba mi się pomysł by niewielkim kosztem móc tak wiele odmienić

    OdpowiedzUsuń
  67. W domu powinno być bardzo dużo roślinek :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Doniczki doniczkami, ale co za rośliny... Przepiękna sterlicia królewska.

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo ciekawe aranżacje. Jednak jeśli podejdzie się do tego tematu z głową, można uzyskać niesamowite aranżacje. Jak dla mnie, powinniście rozważyć też skorzystanie z oświetlenia ledowego, bo dzisiaj coraz więcej osób wprowadza to w swoich mieszkaniach. W https://www.kingled.pl/tasmy-led.html możecie sami sprawdzić, jaki daje to efekt.

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudowne propozycje :) od razu mieszkanie staje się piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  71. Szczegóły w dekoracji wnętrz odgrywają bardzo ważna role, dlatego przy aranżacji wnętrz polecam Wam skorzystać z porad ze strony https://deko-rady.pl/lazienka . Sam regularnie odwiedzam ich strone w poszukiwaniu nowych informacji , inspiracji .

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja czasami chodzę po sklepach i szukam ciekawych osłonek lub doniczek i chyba za dużo mi się podoba bo większość tych znajdujących się w moim mieszkaniu jest "z innej parafii" :D jedna inna od drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo ciekawy wpis. Akurat czas na przesadzanie roślin, więc czas idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  74. ta drewniana ściana z doniczkami jest strzałem w dziesiątkę! zawsze chciałam mieć u siebie coś tak oryginalnego i właśnie taką zlecę mężowi do zrobienia w salonie na wiosnę :) salon ogromny więc taka ściana dzieląca się przyda

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja uwielbiam kupować dekoracje do domu. Jeśli Ty też to polecam Ci zajrzeć sobie tu https://dekoma.eu/pl/ Mam nadzieję, ze i Tobie uda się znaleźć coś wyjątkowego do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne propozycje! Ja od siebie mogę również polecić sklep internetowy https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-nauczyciela - widziałam tam sporo oryginalnych pomysłów na prezent, na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  78. Trzeba przyznać że tego typu dekoracje znacząco wpływają wygląd całego mieszkania. Aż trudno w to uwierzyć

    OdpowiedzUsuń
  79. Dekoracje w tym stylu sprawdzą się w każdym wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawe inspiracje i pomysły. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Muszę przyznać, że bardzo inspirujący wpis. Ciekawe dodatki i dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  82. Osłonki na doniczkę to bardzo ciekawy element dekoracyjny wnętrza, który można dopasować to każdego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie wyobrażam sobie mieszkania bez roślin. Rośliny nadają wnętrzu ciepła i przytulności, a odpowiednio dobrane osłony na doniczki stanowią idealną dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  84. WOW! extra pomysły i interesujący blog !

    OdpowiedzUsuń
  85. Jest wiele elementów dekoracyjnych wnętrz, na które warto zwracać uwagę,aby nasze mieszkanie wyglądało wyjątkowo. Ja ostatnio odkryłem sklep, w którym można znaleźć bardzo ciekawe uchwyty do mebli. Taki prosty element może na prawdę odmienić wygląd pomieszczenia.
    https://rustykalneuchwyty.pl/91-galki-meblowe

    OdpowiedzUsuń
  86. Same ciekawe inspiracje, które warto wdrożyć w mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  87. U mnie niedawno pojawiły się nowe doniczki i osłonki. Rośliny dzięki nim wyglądają jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też stawiam na tego typu dodatki. Planuję również niewielki remont salonu i na pewno postawię na fototapetę. Póki co, rozglądam się w ofertach sklepów online i zdecydowanie do gustu przypadła mi oferta fototapety24.net ze względu na szeroki wybór i przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  89. Bardzo podobają mi się takie duże rośliny w domu. Dodają wnętrzu egzotyczności.

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowne są te ogromne donice. Ja jestem mordercą dla kwiatów, więc to nie dla mnie, ale moja mama ma w salonie mnóstwo kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja mam świra na punkcie doniczek oraz roślin we wnętrzu :) Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  92. u mnie w sobotę miało miejsce przesadzanie ogromnej ilości kwiatków w domu - czekam teraz na deszczyk bo pasuje a w zasadzie czas najwyższy zając się porządnie grządkami ale ziemia sucha że nawet nie ma o czym mówić...

    OdpowiedzUsuń
  93. Wydaje mi się, że jeśli chodzi o dekorację do pokoju, warto jest zastanowić się nad takim rozwiązaniem jak Fototapety. Dzięki nim na pewno uda się bez problemu stworzyć ciekawą i niepowtarzalną aranżację

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo fajne pomysły :) Rośliny w pomieszczeniu są bardzo ważne. W zasadzie wszędzie pasują bez względu na styl.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ja aktualnie zastanawiam się co w ogóle zrobić ze swoim pokojem dziennym. Wpadło mi do głowy aby kupić jakieś dobrej jakości fototapety na wymiar i położyć je na ściany. Waszym zdaniem to będzie dobre rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  96. u mnie w sobotę też odbyło się wielkie przesadzanie kwiatów i wszelkie prace związane z roślinkami, grzędami itd. :D jednak ten czas wolnego sprzyja tego typu obowiązkom :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Bardzo ciekawe inspiracje. Tymczasem nowoczesne donice Monumo dedykowane są zarówno do domu, ogrodu jak i na taras, charakteryzuje je ponadczasowe wzornictwo, doskonała jakość i zaawansowane technologie. Warto zapoznać się z taką ofertą.

    OdpowiedzUsuń
  98. Kwiatów w domy nigdy za wiele, bardzo podobają mi się te aranżacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  99. ostatnio dorwałam gdzieś w kompletnie mi nieznanym sklepie taki metalowy kwietnik i muszę powiedzieć, że cieszyłam się jak dziecko bo niesamowicie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  100. Rośliny powinny znaleźć się w każdym domu. Osobiście nie wyobrażam sobie aranżacji bez dodatku roślin.

    OdpowiedzUsuń
  101. Z na prawdę ciekawych i wartych uwagi dodatków do mieszkania, od siebie mogę wam polecić abyście sprawdzili coś takiego jak Fototapety 3D. Dzięki nim na pewno stworzycie ciekawą i niepowtarzalną aranżację

    OdpowiedzUsuń
  102. Bardzo dobry temat. Doniczka wydaje się, że to takie niby nic, a może zmienić wystrój i klimat pokoju, czy nawet całego mieszkania. Pokazane zdjęcia i pomysły sa bardzo inspirujące. Brawo :).

    OdpowiedzUsuń
  103. Te osłonki tworzą niebanalne rozwiązanie dla osób, które lubią kwiaty w domu czy mieszkaniu. Nadają ładnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  104. Pomocny artykuł. Polecam wszystkim..

    OdpowiedzUsuń
  105. Proszę poszukać materiałów NASA na temat najbardziej wartościowych roślin oczyszczających powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetny artykuł, dobrze się złożyło, że trafiłem na tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  107. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  108. wyglądają rewelacyjnie, chętnie pooglądam i poczytam więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Super inspirację na doniczki ozdobne, prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Kwiatów w domy nigdy za wiele, bardzo podobają mi się te aranżacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  111. Bardzo dobry temat. Doniczka wydaje się, że to takie niby nic, a może zmienić wystrój i klimat pokoju, czy nawet całego mieszkania. Pokazane zdjęcia i pomysły sa bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  112. Cudowne są te ogromne donice. Ja jestem mordercą dla kwiatów, więc to nie dla mnie, ale moja mama ma w salonie mnóstwo kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo ciekawy pomysł, chociaż moim ulubieńcem i tak jest połączenie bieli ze czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  114. Uwielbiam kwiaty i w kazdej postaci, aranżacji wyglądają naprawdę świetnie :) u nas w domu też jest ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Na początku marca remontowałem i urządzałem mieszkanie. Początkowo wymieniłem tylko meble, znalazłem bardzo atrakcyjną ofertę na https://icon-concept.pl/ i kupiłem piękny komplet mebli wraz z loftowymi drzwiami do salonu. Później zdecydowałem się na dodanie do salonu różnego rodzaju roślin zielonych. Styl loftowy w połączeniu z roślinami prezentuje się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Niedawno robiliśmy reorganizację designu pomieszczeń w firmie, chcąc właśnie wkomponować więcej zieleni. Szkoda, że nie trafiłem przed tym na ten artykuł, bo jest tutaj kilka na prawdę ciekawych pomysłów. Ale artykuł zapisany w Ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja właśnie buduję nowy dom i jestem na etapie aranżacji salonu. W związku z tym chciałem się was zapytać co sądzicie o taki pomyśle jak Fototapety na ścianach? Chciałbym mieć taką jedną ścianę, ale nie wiem czy to dobry pomysł. Jak wy uważacie?

    OdpowiedzUsuń
  118. Doniczki to świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
  119. Rośliny w takich doniczkach to piękna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  120. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja marzę o palmie albo chociaż jakimś dużym kwiecie. Jeszcze się nie zdecydowałem, ale już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  122. Cała masa zielonych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  123. Takie donice są ponadczasowe :) W artykule https://ibytow.pl/pl/651_materialy_partnera/2680_najmodniejsze-aranzacje-zieleni-2020---meble-ogrodowe-donice-i-dodatki.html też można znaleźć wiele ciekawostek na temat donic, polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Najwyraźniej wracają do łask donice z lat 80 popularne w PRL. Donice na stojaku, na stelażu. Dzisiaj w nieco innym bogatszym wydaniu z uwagi do szeroko dostępne materiały jak aluminium czy laminat. Niewątpliwie jest to wygodne i praktyczne rozwiązanie, które pozwala prezentować piękno pnących, a szczególnie zwisających roślin na wysokości naszego wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  125. Bardzo podobają mi się osłonki zwisające z sufitu. Muszę zapytać prawnika, czy takie operacje są możliwe w mieszkaniu w bloku. Nie chciałbym naruszyć konstrukcji budynku.

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Coraz więcej osób stawia na piękne rośliny w domu - bardzo mi się to podoba. Może i tu panele dekoracyjne od https://fllow.pl was zainteresują?

    OdpowiedzUsuń
  128. Przepiękne mieszkanie. Sporo zieleni oraz kwiatów - co się ceni :) Uważam że kwiaty zdobią dom i nieruchomość w sposób niezrównany!

    OdpowiedzUsuń
  129. Dużo zieleni w pokoju to doskonałe rozwiązanie - ale tylko wtedy, kiedy wiemy na jakie kwiaty nas stać. Czy jest odpowiednia ilość światła? Czy będziemy zdolni je podlewać?

    OdpowiedzUsuń
  130. Cieszę się, że tutaj trafiłam. Szukałam takich pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  131. Osłonka na doniczkę dobrana do stylu aranżacji idealnie dopełnia wystrój i jest świetnym dodatkiem.
    https://semhub.pl/pozycjonowanie-inowroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  132. O tak rośliny w domu to dobry pomysł i to jak najwięcej:D Co do doniczek to są elementy dekoracji wnętrz i warto wybrać jakieś ciekawe. Tu może dekoracje wnętrz Kłobuck was zainteresują? Proponują tu spory wybór ciekawych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja w moim pokoju także mam bardzo dużo kwiatów. To nie podoba się mojej małżonce, ale jaj je powiedziałem że dla mnie kwiaty są bardzo ważne i na pewno zostaną.

    OdpowiedzUsuń
  134. Doniczki to rewelacyjny sposób aby ozdobić pokój. Sam myślę o instalacji takowych u siebie w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  135. Osłonki na doniczki to bardzo ważny element dekoracyjny. Ale piękne są również te dorodne i zadbane rośliny. To one robią największe wrażenie.
    https://carmix.pl/

    OdpowiedzUsuń
  136. Pod takie doniczki można położyć takie maty gumowe: https://powerrubber.com/kat/maty-gumowe/wykladziny-gumowe/ . Zmniejszają ryzyko spadku kwiatów, zwłaszcza jeżeli posiadamy koty w domu.

    OdpowiedzUsuń
  137. Świetny wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Ile inspiracji w jednym miejscu! Od siebie jeszcze dodam propozycję osłonek plecionych - są idealne do białych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  139. Całkiem ciekawa aranżacja, aczkolwiek trochę przytłaczają te kwiaty po pewnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  140. Całkiem ładnie to wyszło!!

    OdpowiedzUsuń
  141. Bez doniczki i kwiatu w niej pomieszczenie traci swój urok, duszę i magię. To coś zupełnie innego.

    OdpowiedzUsuń
  142. podobają mi się takie podwieszane doniczki :) mam już sznurek do makramy, może uda się takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Mnóstwo inspiracji. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  144. Wita, gratuluje bloga! Ładne wnętrze, kwiatki w doniczkach też fajne na parapecie, jednak widzę też klimatyczne firanki. Nie jestem pewna, ale porównując je z tymi w necie, np. tymi: https://malgorzata.poznan.pl/firany-na-wymiar/, to chyba firany z lnu. Mam rację? Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  145. Faktycznie te zasłony i firany są ładne, potwierdzam opinię przedmówcy!

    OdpowiedzUsuń
  146. Planujesz budowę ogrodu zimowego? Sprawdź ofertę https://verandino.pl/

    OdpowiedzUsuń
  147. piękne tło dla roślin stanowić może imitacja cegły na ścianie, bo zielone rośliny kontrastują z czerwoną cegłą

    OdpowiedzUsuń
  148. bardzo podoba mi się drugie zdjęcie, granatowa kanapa, karnisz elektryczny z jasną zasłoną no i ta ogromna roślina w ceramicznej donicy :D

    OdpowiedzUsuń
  149. jak rośliny to tylko konopie, a takie osłonki na ładnej konopi wyglądałyby niesamowicie i to każda jedna bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  150. A mnie samo patrzenie na te zdjęcia uwalnia dopamine :) Marzy mi się taki piękny domowy ogród.

    OdpowiedzUsuń
  151. Piękne kwiaty pomagają ładnie urządzić mieszkanko. Bardzo ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja zamawiałam wszystkie meble do domu w sklepach internetowych i jestem bardzo zadowolona. Jakość jest super! Jedynie kuchnie odbieraliśmy osobiście ze sklepu. Teraz chcę zamówić kominek od Producent Kominków - Ignif/. Kominek w salonie to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  153. Macie naprawdę pięknie urządzony dom :) U nas też szykują się zmiany. Remontujemy salon i na pewno zdecydujemy się na różne zdjęcia na ścianach oraz półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  154. Doniczki to jeden z moich ulubionych elementów dekoracyjnych, a wybór ich jest przeogromny.

    OdpowiedzUsuń
  155. miałam takie fotele welurowe i ich plusem jest to że bardzo łatwo się czyszczą

    OdpowiedzUsuń
  156. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Przepiękne te kwiatki! A jak zdrowo mieć tak w domu!

    OdpowiedzUsuń
  158. Uwielbiam rośliny, a kolorowe osłonki ceramiczne uważam za wspaniała dekorację w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  159. U mnie jest coraz więcej roślin! Dzięki nim wnętrza są przytulniejsze i weselsze. Mam wrażenie, że dbanie o rośliny idzie mi coraz lepiej. Wcześniej wszystkie ginęły :P

    OdpowiedzUsuń
  160. Nie byłabym sobą, gdybym nie napisała tutaj kilka słów od siebie. A muszę zaznaczyć, że pięknie są urządzone te wnętrza. Mają w sobie to coś... No i wszystko tutaj się zgadza. Ja też o takich wnętrzach marzę, dlatego też chce postawić na projektantów https://www.abrys.net . Chce mieć pewność, że wszystko będzie do siebie pasować etc.

    OdpowiedzUsuń
  161. Zobacz sobie tez ten kominek elektryczny led 3d. Moim zdaniem idealnie pasuje do kazdego wnętrza. My mielismy podobny kominek w starym mieszkaniu i zastanawiamy sie nad zamówieniem go do nowego eM. Miejsca mamy sporo i wydaje mi się, że jest pusto.

    OdpowiedzUsuń
  162. Planujecie zakup samochodu w tym roku? My nasze stare auto chcemy sprzedać tutaj skup aut Gdańsk i pieniądze które dostaniemy dołożyć do zakupu nowego. Myślę, że uda nam się to w okolicach wakacji. Mamy dosyć starego, wiecznie psującego się auta.

    OdpowiedzUsuń
  163. Ciekawy post, warto przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  164. Faktycznie, mają w sobie to coś... Ładne wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  165. Wygląda cudownie, zupełnie jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  166. Super inspiracja, planuję w przyszłym roku zakupić kilka podobnych doniczek, wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  167. Ależ piękne wnętrze, bardzo przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  168. Super pomysł, piękne dekoracje, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)