poniedziałek, 12 października 2015

Aranżacja małego przedpokoju - inspiracje i pomysły

Kiedy mamy do dyspozycji niewielki przedpokój - marzy nam się dobra aranżacja tego miejsca. Tak aby znalazło się miejsce na wieszak, siedzisko, duże lub małe lustro oraz ulubione dekoracje. Często musimy rezygnować z dużych mebli, czy ciemnych kolorów aby wnętrze tego miejsca, ograniczone niewielkim metrażem nie sprawiało wrażenia przytłaczającego i ciasnego.

Specjalnie dla Was inspiracje z Internetu



Gruba, duża drewniana rama do tego surowa ławka, eleganckie poduchy i komplet świeczników.
Jak Wam się podoba ?

 źródło: pinterest.com



Jasne wnętrza - skromnie i bez rozrzutności. Wełniany puf, który posłuży jako siedzisko do zakładania np. obuwia, zieleń w doniczkach i niewielka szafka nad lustrem. No i koniecznie wieszaki na kilka kurtek. W oddali tapeta z motywem drzew.


 źródło: pinterest



Lustra z oferty sklepu z dekoracjami Aleja Kwiatowa










Biel w połączeniu z brązami - niewielki korytarz i kilka dodatków - najważniejsze lustro.

 źródło: pinterest.com



Korytarz w stylu skandynawski - w aranżacji i wystroju przedpokoju królują biele, szarości i kontrastowe czarne kalosze , czarna rama od lustra i siedzisko. Wszystko pięknie współgra z surową drewnianą podłogą.



źródło; pinterest.com




Drewniane wieszaki na ubrania do powieszenia na ścianę









Idealne zestawienie i połączenie. Mały korytarz, duży wieszak, kilka dodatków w tym obrazek z napisami. Piękna aranżacja niewielkiej powierzchni

 źródło: pinterest.com




Ciemny, długi korytarz. Wszystko w artystycznym nieładzie w formie dekoracji ściennych - ram ze zdjęciami i obrazkami. Wzdłuż ściany długa biała półka z bibelotami. Biały sufit i drewniana jasna podłoga.

 źródło; pinterest.com




Kolejna prostota wnętrza - kilka dodatków, szafka na buty ( IKEA) i duże lustro na ścianie.


 źródło: pinterest.com



Drewniane konsolki i komody w sam raz jako meble na korytarz














źródło: pinterest.com





Długi wąski korytarz i sposób na dobrą aranżacje i przechowywanie

 źródło: pinterest.com




Korytarz "projektantki mody" szafę możemy zastąpić przesuwanym wieszakiem na ubrania i koniecznie duże okrągłe lustro.


źródło: pinterest,com






Dekoracje ściany 



źródło: Dekoracje do domu sklep Aleja Kwiatowa






Drewniane skrzynki w formie pojemników do przechowywania.


 źródło: pinterest.com





Dodatki i dekoracje Sklep Aleja Kwiatowa









 źródło: pintetest.com






Zabudowa we wnęce - tutaj wszystko się pomieści





źródło: pineterest.com

21 komentarzy:

  1. O coś w sam raz dla mniej. Mój przedpokój jest mały i do tego ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne meble i ściany koniecznie :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mnie najbardziej zainteresował ten parawan z wymalowanymi drzewami na drugim zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie muszę kupić sobie wiszące półki do przedpokoju. Mam dużo butów i nie mam gdzie ich upychać:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio kupiłam szafki Ikeowskie te uchylne białe mieści się od 8 do 10 par butów - polecam.

      Usuń
  4. Świetne te inspiracje :) Lubię gdy wnętrze jest przytulne i skromne, a jednocześnie nowoczesne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe propozycje, jednak do mnie przymawiają zwłaszcza te minimalistyczne. Z małymi przedpokojami problem jest taki że trzeba tam odpowiednio wszystko zaplanować żeby nie powstała graciarnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj...Co jest bardzo bardzo trudne, niestety w tych mniejszych nowych mieszkaniach przedpokój to minimalna powierzchnia :(

      Usuń
  6. Mały przedpokój to prawdziwa zmora nowych mieszkań, gdzie 90% z nich stawia na wielkość pokoi. 2-3 osoby wejdą jednocześnie do mieszkania i już jest ścisk.Ciekawe kiedy pojawią się rozwiązania w oparciu o sufit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba nam się ten korytarz z szydełkową pufą

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje się, że małe przedpokoiki nie dają zbyt dużych możliwości aranżacyjnych, ale jak widać wystarczą chęci i odrobina pomysłowości, aby stworzyć coś niezwykłego. Znakomita garść inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za inspirację, znalazłam kilka oryginalnych pomysłów i na pewno wykorzystam niektóre elementy w przyszłości do odświeżenia swojego przedpokoju. Najbardziej jestem zachwycona ostatnim przykładem – zabudową we wnęce. Wygląda naprawdę ciekawie i nowocześnie, organizacja przestrzeni wewnątrz jest bardzo ważna i jak na mnie ten sposób jest dość wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Meble do przedpokoju od początku były dla mnie problematyczne... a to szafki na buty były za małe a to za duże, a to nie taki układ półek jak chciałam, ale po długich poszukiwaniach mam idealne i uwielbiam swój przedpokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w przedpokoju nie mam typowej szafki na buty bo żadna nie pasowała. Kupując meblościankę jedną szafę z zestawu postawiłam w przedpokoju i mam teraz szafkę na buty, gdzie jest jedna półka, ale daję radę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że najważniejsze przy małym przedpokoju jest duże lustro i jakaś fototapeta powiększająca wnętrze. Dodatkowa perspektywa na pewno optycznie powiększy, a odbicie w lustrze sprawi wrażenie przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykorzystałem pomysł z białą ścianą uzupełnioną zielenią żywych kwiatów. Mam malutki przedpokoik w mieszkaniu, więc niewiele się tam dało zrobić, ale rzeczywiście zaobserwowałem dużą zmianę. Przedpokój wygląda ciekawiej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujący artykuł i super dobrane dodatki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)