piątek, 3 kwietnia 2015

Łazienka w stylu retro - czas na powrót do dawnych czasów.

Łazienka w stylu retro to czas powrotu do tego co stare i historyczne. Obecnie w stylu urządzania łazienek panują róże mody i gusta - najczęściej idące w nowoczesnym trendzie prostych szafek łazienkowych i białych płytek (kafle są na piec pamiętajcie, a płytki na podłogę lub ścianę ) :)

A może powrócić do starych czasów i zaprojektować łazienkę w stylu retro - to odważny plan, przeznaczony dla tych co lubią ciekawe i inspirujące pomysły, coś innego niż popularność białych łazienek. Drugim ważnym kluczowym aspektem jest fakt , że my musimy lubić i dobrze się czuć w stylu retro, a przede wszystkim w łazience zaprojektowanej w takim klimacie.

Mi takie łazienki nie przypadają do gustu - ale o gustach się nie dyskutuje i każdy ma swoje ulubione perełki dekoracyjne.

 zdjęcia /via pinterest/

Surowa łazienka w białych płytach i drewnie. Uwagę przykuwają ogromne metalowe stare lampy, drewniane krzesło. Wanna i wc - odpowiedni stylistyką dla czasów przeszłych.



Małe płytki w seledynowym kolorze - tak popularnym w łazienkach retro. 
Kwadratowe duże umywalki.




Baterie łazienkowe - koniecznie z takimi gałkami
 


  1. A tu już łazienka retro z tabliczkami i szyldami na ścianę w starym stylu.








Produkty w stylu retro z naszego sklepu  :




Obrazy na płótnie w stylu retro
 







11 komentarzy:

  1. Łazienka z ostatnich zdjęć wygląda przepięknie. Reszta to lekka przesada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się mi ta pierwsza aranżacja łazienki, ja dodałabym tam jeszcze grzejnik w stylu retro imers idealnie pasowałby do tego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń taka jasna kojarzy mi się z czasami prlu... zdecydowanie bardziej podoba mi się mocna zieleń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio robiłem podobną łazienkę to normalnie taki piec : http://www.foremski.com.pl/97-piece-na-pellet tam był wstawiony do grzania ręczników fajna sprawa na prawdę dziwnie i fajnie się czujesz w takim miejscu podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę za bardzo retro jak dla mnie :) Jednak jestem zwolennikiem bardziej nowoczesnych rozwiązań np płytki cerrad na podłodze. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia łazienka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z tych łazienek ma swój urok, jednak przy współczesnych projektach to wydają się one dziwne. Ja też nie wyobrażam sobie dołączyć pomieszczenia w takim stylu do swojego domu. Moja łazienka jest bardzo duża i stonowana. Większość miejsca zajmuje wanna z hydromasażem, ale jest też miejsce na pralkę, suszarkę i inne niezbędne akcesoria.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie umywalki stojące już coraz rzadziej można spotkać w domach. Fajnie byłoby mieć łazienkę, która będzie wyglądała niestandardowo, właśnie z taką dekoracyjną umywalką.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, że moda nam powraca, ciągle zataczamy koło i modne są te same rzeczy :D Styl retro bardzo mi się podoba, ostatnio widziałem nawet taką kolekcję baterii i innych rzeczy do łazienkek w tym stylu: https://in360.pl/producent-kerasan/seria_kolekcja-retro.html
    Fajne inspiracje, szczególnie ta ze starym automatem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Łazienka w stylu retro zawsze jest modna. Wystarczy ją dostosować do indywidualnych potrzeb i sprawić, aby była jak najbardziej funkcjonalna. Widziałam kilka fajnych rozwiązań tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/lazienka . Aż trudno się zdecydować na konkretny projekt, bo według mnie każdy ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)