poniedziałek, 19 lutego 2018

Lustro łazienkowe - inspiracje i pomysły

Projektujemy łazienkę i jesteśmy na etapie poszukiwania tego jedynego, najpiękniejszego lustra łazienkowego. 
Lustro łazienkowe powinno spełniać szereg wymogów - mieć określony kształt, wymiary, kolor i materiał.
Jeżeli brakuje nam pomysłu na lustro łazienkowe - dzisiejszy wpis dedykuje Tobie. Być może zaczerpniesz jakąś inspiracje lub pomysł do swojej łazienki.

źródło zdjeć: pinterest com.





Lustro okrągłe w metalowej ramie  idealne do dużej prostej łazienki.





Piękne zestawienie do łazienki małżeńskiej.
Idealne połączenie z drewnianą komodą.







Lustro w drewnianej postarzanej ramie  idealne do łazienki
otoczonej ciepłym klimatem gorącego meksyku.
Ciepłe drewno na ścianie oddaje odpowiedni wystrój.

 




Duże lustro prostokątne w szarej ramie .
Idealne do szarych dodatków, mebli - stylu skandynawskiego.

 







Zestaw czarno-biały - lustra w czarnych ramach. 
Również propozycja łazienki małżeńskiej. 







Lustro łazienkowe w ramie z małymi kwadracikami
  - ciekawe i oryginalne do łazienki. 







Lustra na ścianę w stylu marokańskim 
- pięknie komponują się w łazience urządzonej w takim stylu. 






Lustra okrągłe na paskach
 - modne trendy w tym sezonie - pasują do wystroju każdej łazienki. 





Tutaj mamy rozwiązanie samych tafli luster naklejonych na ścianę




Lustro w postarzanej ramie - idealne do łazienki w stylu shabby chic

 


Lustra łazienkowe dostępne są również w naszej ofercie sklepu


https://www.sklep.alejakwiatowa.pl/

27 komentarzy:

  1. Ja szukam właśnie jakiegoś lustra do toaletki. Chyba postawię na okrągłe :)
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Lustra z paskami są świetne! Ciekawe rozwiązanie, na które nigdy bym nie wpadł

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje! Szczególnie urzekły mnie lustra w stylu marokańskim<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Która kobieta nie potrzebuje lustra w łazience? :) Bardzo podobają mi się duże lustra, ale bardzo ważnym elementem jest także oświetlenie - nie należy o tym zapominać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze wyglądają umywalki z dużą ilością szuflad. Nie wiedziałam, że aż tak ładnie to wygląda. Będę musiała pomyśleć o takiej zmianie u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje. trudno byłoby się zdecydować na jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Lustra tutaj pełnią bardzo dużą funkcje! To na pierwszym zdjęciu jest najładniejsze! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba dużo luster we wnętrzach, ponieważ pomagają rozjaśnić i wizualnie powiększyć pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat uwielbiam lustra okrągłe i za nic nie przerzuciłabym się na tradycyjne-prostokątne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze z okrągłych luster jest po prostu cudowne, chętnie powiesiłabym je u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej przypadło mi do gustu przedostatnia propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne i ciekawe aranżację. U mnie jest tylko jeden problem jeśli chodzi o łazienkę bo mam w niej duże okno i musze pomyśleć o jakiejś rolecie bądź żaluzji która będzie pasowała do całego projektu no bo w łazience ważne jest zachowanie prywatności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, szereg ciekawych inspiracji. Ja mam zwykle lustro przyklejone zamiast kafli :) Ogólnie mieszkanie urządzane przeze mnie kilka lat temu powoli zaczyna wymagać małych przeróbek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze warto zrobić ten jeden krok w nieznane który doprowadzi cię do odnalezieniaczegoś nowego w swoim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne lustro naprawdę nadaje tej łazience taki indywidualny charakter

    OdpowiedzUsuń
  16. wow super aranżacja Nie sądziłam że może to tak fajnie wyglądać pokój dziewczynek genialny Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. i like it! i to bardzo :-) uwielbiam takie małe zmiany, które nadają charakteru wnętrzom :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne to lustro na pasku :) Bardzo oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba każdy z nas posiada lustro w łazience i jest to akurat zrozumiałe. Mnie bardzo denerwowało to, że często moje lustro parowało i musiałem czekać, aż zmieni się powietrze w łazience. Jednak rozwiązaniem była mata grzewcza pod lustro i to właśnie dzięki niej niezależnie od wilgotności w łazience mam cały czas przejrzyste lustro.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. W mniejszych łazienkach duże lustro jest zawsze mile widziane - powiększa optycznie pomieszczenie. Możecie poszukać sobie na http://chobotdesign.pl też fajnych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lustro w każdej łazience oczywiście musi być. My u siebie zainwestowaliśmy w takie z ozdobną ramą. Moim zdaniem to fajne rozwiązanie. Jakbyście potrzebowali dobrej firmy wykonującej lustra, to proszę bardzo https://binglass.pl/wroclaw/lustra/. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)