środa, 19 stycznia 2022

Osłonki i doniczki twarze w dekoracji i wystroju wnętrz

Inspirujące, ciekawe, modne i bardzo stylowe osłonki doniczki w kształcie twarzy, głowy - dziś będę zachęcać lub zniechęcać do dekoracji w formie doniczek, osłonek, mis i innych wyjątkowych przedmiotów w kształcie głowy, twarzy itp

Osłonka doniczka twarz, głowa to jedna z najpopularniejszych ostatnimi czasy ozdób w mieszkaniu. Na rynku mamy spory wybór zarówno pod względem budulca osłonki lub doniczki, kolorystyki, kształtu i rodzaju twarzy będącej ozdobą pomieszczenia. 

Czy taka osłonka jest przeznaczona tylko do stylu nowoczesnego ? Uważam, że nie . Nie trzeba mieć pokoju artystki, interesować się sztuką czy mieć modernistyczne wnętrze aby zastosować doniczkę głowę. Doniczka głowa może odnaleźć się w każdym stylu i miejscu. Kiedy widzę takie dekoracje jestem czasami "uchachana po pachy" jak można było stworzyć coś tak fenomenalnego czym jest doniczka głowa.

W mojej osobistej ocenie osłonka głowa jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Zapytacie dlaczego ?

Wyjątkowa  i do tego pomysłowa. Najlepsze miejsce do zaprezentowania kwiatów , których liście i łodygi zwisają, gdy roślina rośnie w dół. Warto o tym pamiętać, chociaż nie ma tu jakiś specjalnych wskazań, po prostu taka osłonka głowa lepiej się prezentuje. Jak pokazują poniższe zdjęcia z aranżacji to nie musi być regułą

Dedykowane kwiaty doniczkowe - to paprocie, bluszcze, wszelkie rośliny płożące.









źródła zdjęć :pinterest.com


Osłonki na doniczki twarze dostępne są również w naszym sklepie internetowym:








17 komentarzy:

  1. Prześlicznie. Klasyczne, barwne i wyglądają naprawdę pięknie. Coś rewelacyjnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe doniczki, mają swoją osobowość :) Wygląda to bardzo artystycznie i myślę że każdą doniczkę twarz/głowę można dobrać indywidualnie do każdego wnętrza o różnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne, orientalne doniczki. Wyglądają naprawdę fajnie, interesująco i wręcz niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł na dekoracje i osłonki dla roślin. Takich jeszcze nie widzieliśmy, ale wyglądają bardzo fajnie, wręcz magicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki styl - te trawy pampasowe w rogu nadają super klimatu :) uwielbiam taki przytulny, ocieplony look - a to dają własnie te wielkie łóżka, grube koce itd. super aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. warto wspomnieć o tym, że i do łazienki można kupić wazony, czy też doniczki na kwiaty i postawić np. przy oknie :) takie akcesoria łazienkowe z pewnością będą bardzo oryginalne i stylowe. najlepiej jest przejrzeć oferty sklepów internetowych i zobaczyć, co jest teraz najbardziej modne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie osobiście takie doniczki-głowy są zbyt mocnym akcentem i pewnie sama bym się na nie zdecydowała, aczkolwiek trzeba przyznać, że jest to interesujący element dekoracji, który przykuje uwagę gości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to naprawdę ślicznie. Bardzo dobrze dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Aż mnie na spanie bierze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne doniczki, może wykorzystam je w domu :D w ogrodzie to mam same większe i bardziej rozłożyste rzeczy, typu sadzonki malinotruskawki, ale wiem że pomidorki czy paprykę można wstawiać do donicy i hodować nawet na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. donice mogą być nie tylko dekoracją wnętrza, ale i tarasu czy balkonu :D w sklepach znajdziemy donice betonowe na warzywa w kształcie skrzynki czy też wysokie owalne donice z ceramiki, idealne na kwiaty :D wielkość wzorów i kolorów sprawia, że dobierzemy je do rodzaju rośliny czy wyglądu otoczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę świetnie to wygląda, lepiej niż się spodziewałam :D aranżuję teraz swój taras drewniany więc potrzebuję takich stylowych dodatków, które sprawią, że całość będzie funkcjonalna, ale przy tym stylowa i modna :D a ozdobna doniczka na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest mnóstwo takich małych rzeczy, którymi można całkowicie odmienić pomieszczenie. U mnie na przykład nie miałem miejsca na układanie figurek, czy doniczek, więc pobawiłem się oświetleniem i wszystko wygląda znacznie lepiej. Natomiast pomysł z figurkami na pewno wykorzystam w salonie, gdzie mam trochę więcej miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze powiedziawszy to nie wiem, czy bym się nie przestraszył jakbym pierwszy raz wrócił do domu po ułożeniu w nim takich figurek i doniczek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z jednej strony ciekawy pomysł, z drugiej trochę nieswojo bym się czuł z taką ilością doniczek w kształcie głów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dotychczas nie doceniałem możliwości doniczek w kwestii aranżacji pomieszczenia. Ale ostatnio zdecydowałem się wymienić moje nudne plastikowe doniczki na coś bardziej stylowego i przeżyłem prawdziwy szok. Doniczki potrafią kompletnie odmienić pomieszczenie. Teraz polecam zakup fajnych doniczek każdemu, kto stosunkowo niskim kosztem chce wprowadzić coś nowego do stylu mieszkania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za pozostawienie komentarza :)